Hop til indhold

Recommended Posts

Dejlig oplevelse med unge polske Kimberly 

annoncelight.dk/showad/230667

Hun er sød og imødekommende snakker fint engelsk .Det er hende på billederne .

Fik dejligt økoblow som endte ud i en 69er hvorefter hun red til jeg ikke kunne mere .

Fin lejlighed m mulighed for bad inden .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en fisse man kunne slikke i flere timer i træk,den ligner marcipan,er det hendes egen fisse eller et trick foto ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke længere på Ama, hun ændrede sin adresse til centret. Lejligheden er ren, intim og diskret, hvilket er vigtigt for mig. Dette er hendes virkelige billeder, seriøst er hun ... smuk og ung kvinde. Hun er meget intelligent, hun taler Angielski godt. Dygtig, intelligent, charmerende.

Jeg har også haft en rigtig god oplevelse med hende. Hun åbnede døren i sexet undertøj, høje hæle, smukke lange ben. Jeg blev faktisk glædeligt overrasket da jeg mødte hende, fordi hun har et meget smukt ansigt. Hun har en super blød naturlige bryster.

Jeg vil sikkert besøge hende en gang til ...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr.klam skrev, den 10.07.2017 at 22:00:

Hun har en fisse man kunne slikke i flere timer i træk,den ligner marcipan,er det hendes egen fisse eller et trick foto ?????

Ja det er hendes eget fisse på billeder og hendes krop. Fisse er så velsmagende, ren og barberet :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...