Hop til indhold
Rejsenetværk

Søren pind dropper facebook

Recommended Posts

Søren Pind forlader sine 42.320 Facebook-følgere
Uddannelses- og forskningsminister Søren Pind dropper Facebook. Han kan ikke acceptere systemet, skriver han.
24. juni 2017 kl. 14:20Opdateret 24. juni 2017 kl. 14:52
https://www.information.dk/telegram/2017/06/soeren-pind-forlader-42320-facebook-foelgere?lst_ltst 

Af lidt de samme grunde har jeg hidtil holdt mig fri af facebook, men har set mig nødsaget til at oprette en anonym profil, som jeg bruger ekstremt passivt for at kunne følge med på facebook.

facebook er blevet så stor at portalen ikke er til at komme udenom, hverken som privat person, eller hvis man driver virksomhed eller andet.

Så ja jeg er også på, og prøver at holde mig så fri som muligt af alt det der følger med, hvis man som jeg bare har brug for at observere.

I den forbindelse vil jeg gerne henlede opmærksomheden på at der findes et betalings koncept, hvor man kan slippe for alt det som facebook trækker ned over hovede på os som gratister hos dem:

Jeg har deres produkt under overvejelse som facilitator for networking, hvis jeg kan få nogle med på at betale for det, måske til efteråret, men inden årsskiftet.

Her tænker jeg ikke på os på EG, men jeg synes at I skal kigge på om Groupcare kunne være noget for jer, som et alternativ til de gratis sociale medier.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse..:)

Jeg har heller ingen profil på Facebook eller Twitter eller Instagram eller andre !! - i min verden er det tidsspille - - - og vigtigst af alt for mig ihvertfald !!!! - -  venner og bekendte dem har jeg ude IRL. Det er dem jeg mødes med - er sammen med - det er her det ÆGTE socialemiljø findes og foregår  - -  vi er jo socialevæsener, og specielt K + M. :):)

Det eneste socialemedie jeg er på er Eroguide, og nu på femte år, og hvorfor så det!? - tja, - det er frækt - det er slebrigt - grænseoverskridende - det er lærende om andre mennesker - det giver indsigt i andre menneskers seksualitet  (både K og M ) - en bedre forståelse af min egen seksualitet  - og vigtigst af alt en uvurderlig indsigt i pigernes :wub: livsbetingelser og liv + den "snak" der gudskelov også er med pigerne på Eroguide - tak piger:wub: fordi i er her.

- -  og et suk!! - EG ind imellem også en tidsrøver, som for eksempel nu.

Mange hilsner

Nyder livet

At EG er det eneste sociale medie for mig er sådan set ikke helt rigtigt. Ind imellem er jeg også på nogle helt almindelige datingsider for K + M,  og formålet er ganske enkelt at støve noget forskelligt fremmed fisse op.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...