Guest sniger Skrevet 26. Juni, 2017 Syntes det kunne være smart man kunne smide en pin på ting man gerne ville kunne finde igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 26. Juni, 2017 (edited) @sniger oppe i højre hjørne er der en Følg dette, er det ikke lidt det samme? indrømmet så ved jeg ikke præcis hvordan det virker da jeg aldrig har brugt det Redigeret 26. Juni, 2017 af aaisha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 26. Juni, 2017 (edited) aaisha skrev, for 3 timer siden: indrømmet så ved jeg ikke præcis hvordan det virker da jeg aldrig har brugt det Du trykker bare på: "Følg dette" - så fremkommer flg. menu: Follow Pin funktion Send me: En notifikation når nyt indhold bliver skrevetChange how the notification is sent Én e-mail per dag med alt nyt indhold fra denne dag Én e-mail per uge med alt nyt indhold fra denne uge Send mig IKKE nogen notifikationer Lad andre se jeg følger dette Så der er heller ikke længere nogen undskyldning for at skrive: "følger dette" i trådene, da alle nu kan gå op og og på en let overskuelig måde se, hvem og hvormange der følger en bestemt tråd Redigeret 26. Juni, 2017 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sniger Skrevet 28. Juni, 2017 Ok fandt det tak for hjælp. Sniger mig bare vidre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg