opdageren 2 Skrevet 30. Juni, 2017 Hej derude, Håber i kan give en hjælpende hånd med at hjælpe. Her til aften havde jeg lyst til at udforske en ny klinik i århus "after dark". Har været hos Winner ved trøjborg og ved hvad man får, men ville gerne prøve et andet sted. Efter søgen på nettet såvel som dette forum, kom jeg frem til konklusionen at der ikke var mange klinikker der holder åbent når mørket falder på, eller er det noget jeg har misforstået? Findes der nogle klinikker som er åbent sent på aftenen i Århus, her kan forstaderne også være okay så længe det er 10km fra centrum Håber i kan være behjælpelige! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. Juli, 2017 NN i Grønnegade har åbent natten til lørdag og søndag, helt til kl 06 om morgnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
opdageren 2 Skrevet 3. Juli, 2017 (edited) Aros skrev, den 1. jul. 2017 at 10:21: NN i Grønnegade har åbent natten til lørdag og søndag, helt til kl 06 om morgnen takker, har du nogle erfaringer med stedet? Andre steder der holder længe åbent? Redigeret 3. Juli, 2017 af opdageren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Juli, 2017 Undskyld men er Winner og NN ikk mest Thaiklinikker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 4. Juli, 2017 Thaimig skrev, for 6 timer siden: Undskyld men er Winner og NN ikk mest Thaiklinikker? Vel derfor den ligger under "efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saucy 39 Skrevet 4. Juli, 2017 En ide Der burde være dækning døgnet rundt. Jeg kan forestille mig tre typer klinikker Dagklinikker - Åbent som i dag fra f.eks. 10-20 eller hvad det nu passer De klinikker der allerede eksisterer Natklinikker - Åbent om aften fra f.eks. 22-03. Samler op på kunder på vej til eller fra byen eller senarbejde Placeret i den indre by Morgenklinikker - Åben tidlig morgen fra 06-10. Tager morgentrykket Placeret ved ringvejene og større indfaldsveje Det brude dække behovet og øge markedsandelen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Juli, 2017 indokarami skrev, for 2 timer siden: Vel derfor den ligger under "efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland" Ja nemlig, nu gør den, fordi jeg fik den flyttet syntes bare jeg vil gøre opmærksom på den var forkert placeret, altså i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg