Guest Professoren Skrevet 1. Juli, 2017 Her er et link til pigen - som jo ser tilpas køn ud, at der lyser en par advarselslamper for mig. Men tænk hvis jeg tog fejl...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 1. Juli, 2017 Professoren skrev, for 15 minutter siden: Her er et link til pigen - som jo ser tilpas køn ud, at der lyser en par advarselslamper for mig. Men tænk hvis jeg tog fejl...! Hej professor. Jeg er ikke helt sikker, men jeg synes jeg kan genkende de billeder fra et tysk site. Hun kan jo have arbejdet i Tyskland hvor jeg ofte arbejder og derfor ofte surfer på tyske sider. Hun ser godt nok sprød ud. Lad mig lige granske hukommelsen og gamle genveje. Jeg vender tilbage hvis jeg husker noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vojensdream1 Skrevet 1. Juli, 2017 Professoren skrev, for 2 timer siden: Her er et link til pigen - som jo ser tilpas køn ud, at der lyser en par advarselslamper for mig. Men tænk hvis jeg tog fejl...! følger da også lige med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 1. Juli, 2017 Billeder passer med det man møder men hun har meget travel med at få en ud af døren igen. Ja hun er i Flensborg for tiden .Sexen var da i orden men jeg kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg