Venlig mand 0 Skrevet 1. Juli, 2017 Studine mellem 18og 25 år søges til sex . Du skal være 100% amatør . jeg er 42 år 176 cm 89 kilo pæn og ren. Du får 2000 Per gang . mail [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Juli, 2017 Hvor mange amatører tror du læser med herinde? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 1. Juli, 2017 Er man ikke professionel lige så snart man tjener penge på sin sport? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 2. Juli, 2017 Sparkster skrev, for 9 timer siden: Er man ikke professionel lige så snart man tjener penge på sin sport? professonel er vel først når man kan leve af det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 2. Juli, 2017 Venlig mand skrev, for 19 timer siden: Studine mellem 18og 25 år søges til sex . Du skal være 100% amatør . jeg er 42 år 176 cm 89 kilo pæn og ren. Du får 2000 Per gang . mail [email protected] Man kan faktisk ikke være 100 procent amatør unden at arbejde gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 2. Juli, 2017 Tantra Anders skrev, for 4 timer siden: Man kan faktisk ikke være 100 procent amatør unden at arbejde gratis så er jeg da amatør, smiler, men i ved nok hvad han mener ik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 2. Juli, 2017 Tantra Anders skrev, for 5 timer siden: Man kan faktisk ikke være 100 procent amatør unden at arbejde gratis måske han også bare søger én der er 83,7 % amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 3. Juli, 2017 jeg har da mødt et par stykker faktisk på sugardating , som var studiner, og ser p t en som går på h f , hvis det ud fra en akademisk term kan tillades det er let nok ) lav en profil der , som søger det specielt det vil sikkert virke og jeg er amatør indenfor min sport , men modtager da gaver, og præmier, og løn for del af arbejdet ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 3. Juli, 2017 lavede f eks en profil derinde , efter at have gode erfaringer med dem, om at ville møde en sygeplejeske, eller sosu det gav 5 aftaler til weekenden efter , smiler der er sgu så hjælpsomme ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg