jensr 4 Skrevet 6. Juli, 2017 hej er der nogen der har mødt kira i fredericia hun kalder sig fattig studine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 6. Juli, 2017 jensr skrev, for 1 time siden: hej er der nogen der har mødt kira i fredericia hun kalder sig fattig studine https://annoncelight.dk/showad/222964 - hun har en smuk krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 6. Juli, 2017 Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på Kira. Hun skulle være svær at komme i kontakt med, men skulle vidst være oplevelsen værd. Som du nok kan læse, så har jeg ikke selv lagt bil til, men måske det skulle prøves. Hvis du besøger hende, så glæder jeg mig til, at læse din anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 1. August, 2017 Troede faktisk at hende profil var fake. Har talt med flere - og har aldrig hørt om nogen der fik kontakt/svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 3. August, 2017 Har selv skrevet til hende adskillige gange, fra forskellige e-mail. Har aldrig fået svar selv om jeg harcskrev høfligt og som hun beder om i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 7. August, 2017 jensr skrev, den 6/7/2017 at 08:45: hej er der nogen der har mødt kira i fredericia hun kalder sig fattig studine Ha ha..har hun bare en kunde i 10-15 min så har hun tjent 2000 kr, og det så endda uden blowjob. Hun er sku nok kun fattig fordi hun ikke får kunder med de priser. Ved ikke om hun er lavet af andre materialer end andre smukke glædespiger, siden hun vil have så meget mere end alle andre. Hun er da vist bare en naiv lille pige, eller for den sags skyld ikke eksisterende. Har endnu ikke læst om nogen der har mødt hende, på trods af at dette ikke er den eneste tråd om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 7. August, 2017 Lystenstiger skrev, den 6/7/2017 at 13:03: Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på Kira. Hun skulle være svær at komme i kontakt med, men skulle vidst være oplevelsen værd. Som du nok kan læse, så har jeg ikke selv lagt bil til, men måske det skulle prøves. Hvis du besøger hende, så glæder jeg mig til, at læse din anmeldelse. Okay..så du synes at en oplevelse på 10 min for 2000 kr skulle være pengene værd..hmmmmm "mig ikke forstå" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg