Sentinel 124 Skrevet 6. Juli, 2017 Hej drenge og piger Er der nogen der ved om der findes en swingerklub i Berlin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tårn 15 Skrevet 6. Juli, 2017 Der er en del se berlinintim.de og preussensex.de. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 8. Juli, 2017 (edited) Okay, fedt Tak for svar Har du erfaring med swingerklubber der? Redigeret 8. Juli, 2017 af Sentinel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 8. Juli, 2017 Jeg har ikke været på decideret swingerklub i Berlin - men har prøvet både Insomnia og KitKatClub, som er er mere "erotic nightclubs"... jeg foretrak klart Insomnia - men der var flere lækre unge piger i KitKatClub... jeg havde dog selv en pige med så jeg ved ikke hvordan score-chancerne er. Insomnia har dog Swinging Sundays, hvor klubben er en dedikeret swingerklub - og dét kan varmt anbefales.... vi havde en afsindigt fed aften. Ellers kender jeg én kvinde som har besøgt Avarus Swingerklub flere gange og taler meget varmt om den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg