Hop til indhold
ElskerSB

Melissa Randers

Recommended Posts

Guest Klyngen

Yes

Jeg har været sammen med hende to gange. Marts og maj iår. 

Flot noget genert pige med dejlige store bløde bryster. Billederne lyver ikke. Det er hende! Alderen passer også. 

Første gang klart bedst. Anden gang virkede hun træt og uengageret. Men bare det at ælte hendes bryster een gang til kunne godt lokke mig til Randers igen:wub:

Kan godt anbefale hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange været sammen med Melissa, som linket længere oppe viser hen til. Hun er monsterlækker og stram som bare fanden. Så har jeg set hendes pas og hun er kun lige fyldt 18 år i november 2018, så der er ikke noget at sige til hun er stram :-) Glæder mig til at voldkneppe hende igen! Kan varmt anbefales! Hun holder til i Randers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analfyren skrev, for 3 timer siden:

Jeg har flere gange været sammen med Melissa, som linket længere oppe viser hen til. Hun er monsterlækker og stram som bare fanden. Så har jeg set hendes pas og hun er kun lige fyldt 18 år i november 2018, så der er ikke noget at sige til hun er stram :-) Glæder mig til at voldkneppe hende igen! Kan varmt anbefales! Hun holder til i Randers.

Så da OP besøgte hende tilbage i 2017 begik han en kriminel handling ved at betale en under 18 år for seksuelle ydelser?

Er du helt sikker på at du har helt styr på facts i denne sag?

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analfyren skrev, den ‎17‎-‎04‎-‎2019 at 16:15:

Er du helt sikker på den alder? hun har været aktiv i et par år nu, så det lyder lidt voldsomt syntes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26

Nogen som har været sammen med hende for nyligt som kan skrive pm? Ansigt? Brysterne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...