Golfdyret 2 Skrevet 13. Juli, 2017 Jeg er lidt nysgerrig om der er nogen herinde der kan anbefale en langhåret fræk blondine i Støvring eller i det område og er til GFE med kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Juli, 2017 Golfdyret skrev, for 7 minutter siden: Jeg er lidt nysgerrig om der er nogen herinde der kan anbefale en langhåret fræk blondine i Støvring eller i det område og er til GFE med kys Tjah, jeg skal ikke blande mig i andres forretningsforhold, men Trine Tease besøger ind imellem Støvring. Hun er ikke blondine, men en klassisk smuk kastaniedine. Hun er afgjort en GFE-pige, som man bliver klog af at tale med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. Juli, 2017 Golfdyret skrev, for 9 timer siden: Jeg er lidt nysgerrig om der er nogen herinde der kan anbefale en langhåret fræk blondine i Støvring eller i det område og er til GFE med kys DinaG er verdensklasse, har besøgt hende flere gange i Støvring hun holder dog sommerferie lige pt. Trine Tease er også top lækker, har dog ikke været der men hun for lutter gode anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golfdyret 2 Skrevet 14. Juli, 2017 Borende X skrev, for 15 timer siden: Tjah, jeg skal ikke blande mig i andres forretningsforhold, men Trine Tease besøger ind imellem Støvring. Hun er ikke blondine, men en klassisk smuk kastaniedine. Hun er afgjort en GFE-pige, som man bliver klog af at tale med. Tak Borende X, men jeg har en svaghed for blondiner og har luret lidt på 2 piger så de må besøges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golfdyret 2 Skrevet 14. Juli, 2017 klinikfuckers skrev, for 5 timer siden: DinaG er verdensklasse, har besøgt hende flere gange i Støvring hun holder dog sommerferie lige pt. Trine Tease er også top lækker, har dog ikke været der men hun for lutter gode anmeldelser. Osse tak til dig men Dina G ser vist ikke blond ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Love long hair 13 Skrevet 14. Juli, 2017 (edited) Hej Golfdyr Hvis jeg skulle komme med en anbefaling vil jeg foreslå dig at besøge danske Simone https://annoncelight.dk/showad/204352 hun er en rigtig sød og ligefrem glædespige - ægte kys og kram uden det koster ekstra. Jeg glæder mig altid til det kan passe i planerne at kigge forbi og se skønheden Du vil ikke fortryde er jeg sikker på Redigeret 14. Juli, 2017 af Love long hair stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 14. Juli, 2017 http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=2382 link til sandra sommer. Hun kommer til Arden syd for Støvring på mandag. Har mange og fine anmeldelser her i forummet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Juli, 2017 Der er jo også Nikita Darling, som er aktiv ikke så langt derfra. Blondere blondine end hende kan man ikke få. Du finder hende på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 15. Juli, 2017 Golfdyret skrev, den 14/7/2017 at 12:35: Osse tak til dig men Dina G ser vist ikke blond ud Sorry den havde jeg ikke lige set Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg