Iceman007 25 Skrevet 15. Juli, 2017 (edited) Er der nogle som har erfaring med Liljemus: Oplevelse, pris og evt. om hun giver massage og er god til det. Jeg kan se af forummet at hun også huserer på sugardaters er der evt. nogle som har mødt hende derigennem? https://annoncelight.dk/showad/224382 Skal flyttes til efterlysninger. Min fejl :-/ Redigeret 15. Juli, 2017 af Iceman007 Flyttes til efterlysninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 493 Skrevet 15. Juli, 2017 Forkert forum søg efter Lillemus under efterlysninger. Det kan være, at der nogen, som har noget brugbar information Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman007 25 Skrevet 15. Juli, 2017 asianman skrev, for 6 minutter siden: Forkert forum søg efter Lillemus under efterlysninger. Det kan være, at der nogen, som har noget brugbar information Tak det var lige grafikken der snød mig, så den blev oprettet forkert :-/ Jeg har søgt der var ikke noget udover at hun også er på sugardaters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 15. Juli, 2017 Heps, jeg har mødt hende for en 6 måneders tid siden, flot og slank pige, sød men meeeeget direkte det blev ikke til mere end en kop kaffe hjemme hos hende. Da vi vist ikke havde kommunikeret klart nok til hinanden hvad vi søgte der var ingen sure miner fra hendes side. Jeg vil kalde hendes koncept som "deltids" GP - have fun! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 16. Juli, 2017 Hvis i vil have noget flyttet, så anvend Rapporter indlæg funktionen. Vi moderatorer kigger ikke alt igennem, faktisk langt fra, af os selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg