Thelem 19 Skrevet 16. Juli, 2017 Har nogen erfaringer med denne pige: https://annoncelight.dk/showad/231599? Hun har et tiltalende naturligt look på billederne, og måske skulle man bare kaste sig ud i det og prøve. Der ser nemlig ikke ud til at være nogen anmeldelser her på EG. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Explore 0 Skrevet 27. August, 2017 Besøgte hende for et stykke tid siden hvilket ikke var en succes. Havde aftalt en tid med hendes telefonpige (hun var rigtig sød og dansk) dagen før og bekræftede den på dagen. Tog køreturen på en time men blev afvist i døren af Marlene, da hun fortalte at hun ikke havde det godt. Jeg ringede derefter til telefonpigen og fortalte hvad der var sket. Hun undskyldte og bad mig vente et øjeblik mens hun fandt ud af hvad der foregik. Svarede senere tilbage at hun var virkelig ked af at jeg havde kørt forgæves og gav mig en forklaring. Konklusion er at jeg måtte køre hjem uden at have prøvet. Det virker dog professionelt nok, tror bare ikke jeg tør tage turen igen. Glæder mig til at høre om oplevelsen hvis du tager afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19 cm glæde 116 Skrevet 31. Oktober, 2017 Sjovt nu er hu 31 for 2-3 måneder siden var hun 19, man bliver godt nok hurtig gammel i denne branche 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg