Tombo 47 Skrevet 17. Juli, 2017 Nogen erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/229807 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kontormand41 Skrevet 19. Juli, 2017 Jeg har været der og det var ikke nogen god oplevelse. Meget dårlig massage eller forsøg på massage. Det hele gik ud på sex og blive færdig så hurtigt som muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tombo 47 Skrevet 25. Juli, 2017 Ok tak var kroppen I det mindste petit som lovet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 3. August, 2017 Hvor er det i København.....er det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Riis Skrevet 7. August, 2017 Kontormand41 skrev, den 19/7/2017 at 10:38: Jeg har været der og det var ikke nogen god oplevelse. Meget dårlig massage eller forsøg på massage. Det hele gik ud på sex og blive færdig så hurtigt som muligt. I link med priser lægges der da heller ikke skjul på hvad det handler om!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 8. August, 2017 Hvordan var sex så hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kontormand41 Skrevet 19. September, 2017 Sex var dårligt. Kunne lige så godt have gjort det med hånden. Hun har dog en petite krop som skrevet men det var også det eneste positive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jazzmann 3 Skrevet 18. Juni, 2018 Hey, Jeg har nu haft besøg af hende et par gange. Går ikke efter massage, men sex, hvor jeg må "gå til den" - og den klarer hun sgu´til UG!. Hendes bryster er hjulpet på vej, af en ikke så dygtig fætter - men den lille krop er super lækker. Hun snupper alle 19cm helt i bund med fuld fart uden at klynke :) Jeg kommer igen :) - synes der er langt mellem små thai der kan tager "den" som hun kan. Men kom gerne med input - prøver gerne nyt af :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeThor 4 Skrevet 18. Juni, 2018 Hej, Masha er en "gammel" kjenning. Tidligere ejer av Natasha thaimassage. Hun er petite men ikke særlig "serviceminded". Hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 19. Juni, 2018 Hvor annoncerer denne Masha, link øverst i tråd er slettet for laaaaang tid siden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rolle24 2 Skrevet 22. Juni, 2018 https://annoncelight.dk/showad/233374 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malk 115 Skrevet 25. Juni, 2018 Kontormand41 skrev, den 19/7/2017 at 10:38: Jeg har været der og det var ikke nogen god oplevelse. Meget dårlig massage eller forsøg på massage. Det hele gik ud på sex og blive færdig så hurtigt som muligt. God massage får man hos en fysioterapeut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 474 Skrevet 28. Juni, 2018 DanskeThor skrev, den 18/6/2018 at 16:31: Hej, Masha er en "gammel" kjenning. Tidligere ejer av Natasha thaimassage. Var det den der lå i Zinnsgade ved søerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 28. Juni, 2018 Sammy skrev, for 5 timer siden: Var det den der lå i Zinnsgade ved søerne? Ja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 28. Juni, 2018 Thaiuser skrev, for 4 timer siden: Ja. Vil det sige at Masha er den samme person som Natasha ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjl 0 Skrevet 5. Juli, 2018 Masha er sød nok, men massagen er ikke det jeg kommer efter der. Der er så mange andre væsentligt bedre. Masha ligner altså ikke natasha fra zinnsgade. Måske er det blandet lidt sammen i hukommelsen :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeThor 4 Skrevet 5. Juli, 2018 Hej ny bruger, det er ikke blandet sammen. Der er Natasha fra Zinnsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjl 0 Skrevet 6. Juli, 2018 He he ja selv hej ny bruger (det er jo din ranking på din profil også ). Har for år tilbage været ret aktiv her og er vendt tilbaws for at se lidt på hvad det har udviklet sig til. Masha er vist Masha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 6. Juli, 2018 Skal ikke kunne svare på om Masha er Natasha men jeg kender Natasha både fra Århusgade og fra Zinnsgade og der var hun ikke meget for FP og her på den nye hjemmeside reklamerer hun kun med FP så jeg tror der er sket en forveksling god weekend the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeThor 4 Skrevet 7. Juli, 2018 Jeg kender Natasha/Masha fra begge steder og det har ikke sket en forveksling 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 12. Juli, 2018 Der står "København sv" i annoncen, kan I fortælle nogenlunde hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 24. August, 2018 https://annoncelight.dk/showad/233374 Har lige haft " fornøjelsen " af Masha besøg,- ikke nogen inspirerende oplevelse. Fake fotos - ligner slet ikke den annoncerede pige - p.t er hendes implantater fjernet så hun er helt kønsløs som en dreng. Ville iøvrigt ikke modtage oral sex. Det bliver ikke til noget gen-besøg herfra. Tak for dette forum iøvrigt som jeg har læst med på og nu gerne vil bidrage til:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 24. August, 2018 Triatlet skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/233374 Har lige haft " fornøjelsen " af Masha besøg,- ikke nogen inspirerende oplevelse. Fake fotos - ligner slet ikke den annoncerede pige - p.t er hendes implantater fjernet så hun er helt kønsløs som en dreng. Ville iøvrigt ikke modtage oral sex. Det bliver ikke til noget gen-besøg herfra. Tak for dette forum iøvrigt som jeg har læst med på og nu gerne vil bidrage til:) Fake fotos; Brug rapporter funktionen og din begrundelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg