Hop til indhold

Recommended Posts

<3:wub:en på opleveren i haderup 

Var tidligt i morges tæt på Herning , havde hørt haderup pigerne. Var klar med god service  

Blev mødt af en smilende sød  vagt dame ., der bød mig indenfor , og skænkede mig en god kop mocca  .så fik jeg mig en frisk start på morgenen , 

ikke minere end 2 dejlige danske kvinder stod parat til dejlig morgen sex . Desværre havde jeg i denne i gang ikke så meget tid , så det blev til en skøn fransk til mig og vanvittig dejlig dansk fra voksen Michelle med gode kurver blød og lækker med stram de helt rigtigt steder og store runde smukke  Angeliqa der frækt kærtegnede mig  med hendes frække tunge 

Helt klar er besøg værd hvis du er til danske værtinder med bløde lækre store former  ?  Mums  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael69 skrev, for 2 timer siden:

<3:wub:en på opleveren i haderup 

Var tidligt i morges tæt på Herning , havde hørt haderup pigerne. Var klar med god service  

Blev mødt af en smilende sød  vagt dame ., der bød mig indenfor , og skænkede mig en god kop mocca  .så fik jeg mig en frisk start på morgenen , 

ikke minere end 2 dejlige danske kvinder stod parat til dejlig morgen sex . Desværre havde jeg i denne i gang ikke så meget tid , så det blev til en skøn fransk til mig og vanvittig dejlig dansk fra voksen Michelle med gode kurver blød og lækker med stram de helt rigtigt steder og store runde smukke  Angeliqa der frækt kærtegnede mig  med hendes frække tunge 

Helt klar er besøg værd hvis du er til danske værtinder med bløde lækre store former  ?  Mums  

Jeg går ud fra at du har understreget det vigtigste. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haderuppigerne 

herningvej 58,feldborg 

7540 haderup 

28613466

deres hjemme side kommer først op og køre i næste uge . Men de har en annonce i annonce light 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
frands skrev, for 20 timer siden:

Er der en pige imorgen mandag

Finder ikke nået

Det ferietid søde;)men hold øje med avisen og annoncelight bl.a knus og go aften ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 1 time siden:

Det ferietid søde;)men hold øje med avisen og annoncelight bl.a knus og go aften ;-) 

Er der stadig et sm-rum hos Haderuppigerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
den stiveste skrev, for 12 timer siden:

Er der stadig et sm-rum hos Haderuppigerne?

Go morgen @den stiveste det har jeg ladet mig fortælle der er. Får jeg at se når jeg kommer derud i næste uge ;-) go dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...