Hop til indhold
Guest Cykelmyggen

AMAZING KIMBERLY

Recommended Posts

Guest Cykelmyggen

Var blevet lettere tændt på vejen hjem fra arbejde igår efter at ha siddet og fantaseret om at besøge Kimberly. Har tidligere haft hende i tankerne da hun holdt til et sted på Amager, men grundet arbejde og hvor jeg bor kunne jeg ikke få det til at passe med et besøg når hun kunne. Men jeg kunne så se hun er et nyt sted og måtte bare få en aftale istand.

Heldigvis lykkedes det og fik en aftale i går aftes, hvor jeg mødte op på adressen til aftalt tid med de aftalte penge.

Da jeg ikke har besøgt hende før ville jeg ikke gå "all in" selvom lysten var til det. Men for pokker hvor jeg fortrød mit valg af kun 15 minutter da jeg mødte hende i entreen. Hun er gudesmuk og den sødeste pige der modtog mig det varmeste knus. Hun er så gudesmuk at hendes billeder ikke fortæller hele sandheden, men men ... hellere positivt overrasket end omvendt.

Jeg fik taget et bad hvor hun efterfølgende stod klar og smilende klar da jeg kom ind i stuen igen. Vi startede ud med at varme hinnaden dejligt op stående og meget tætte og hold da op det hjalp på humøret for min pik ... den strittede helt ekstatisk :-) Vi endte hurtigt ovre på sengen hvor synet af hende nøgen og med spredte ben fik det til at kilde i hele kroppen og fik kun mere lyst til at gå ombord på hende. Det gjorde jeg så ...

Jeg måtte bare kysse hende over det hele, og da jeg nåede til det aller helligste på hende endte det også med en slikketur til den store guldmedalje. Det var så dejligt at smage hende og mærke hvor klar hun var. Da jeg jo kun havde bestilt 15 min måtte kondomet også hurtigt på så jeg kunne trænge op i hende. Hvilken følelse det gav og sikke et blik hun gav mig .... det tændte så meget at jeg kom ret hurtigt ... men det er kun det største kompliment til Kimberly.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen og igen og håber det kan blive fast fremover .... for hun er så sød og så dejlig. Men næste gang bliver helt sikkert for 30 min eller endda en time og ved bare det bliver alt tiden værd .. kan nærmest ikke vente :-) 

Til Jer herinde .... Kimberly skal passes på som den juvel hun er så håber I vil vise hende den respekt. Hun er typen der giver sig selv fuldt ud, og det opnås kun ved at vise hende respekt og hengivenhed.

Hvis I lover det så er hendes link:

https://annoncelight.dk/showad/230667

Kh Cykelmyggen

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystenMelderSig skrev, for 44 minutter siden:

Er billederne fake?, de rammer en Aurora Mohn på image search

Yes har også fundet billederne på trods af ansigsløring er der ingen tvivl om at de samme billeder figurere under Aurora Mohn, med undtagelse af fissebillederne :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spottet @Daffy-Dick, men personligt er jeg ligeglad, da det er hendes fabelagtige skød, der har gjort mig seriøst hooked. 

Men da det er lidt svært at vide ud fra hendes annoncer hvad hun egentligt tilbyder har jeg været meget specifik med hvad jeg umiddelbart gerne så inkluderet i en times hygge med hende. En af tingene var sorte kys (temmelig inspireret af især ét af hendes billeder). Der var ikke nogen indvendinger i forhold til mine øvrige ønsker, men hun fortalte mig, at hun ikke kan li' sorte kys. Anal sex var heller ikke "på menuen". Det sidste havde jeg ikke spurgt til, så det oplyser jeg blot om, såfremt nogen skulle ha' funderet over dette. ;) 

Men men men ... det kan nu på ingen måde holde mig væk. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@XXXfootlover :D Ja jeg må også sige hun har været i min kiggert... og hvis hendes fisse bare tilnærmelsesvis er i nærheden af den marcipanfisse hun har lagt et billede op af, er det ligefør at fransk til hende er det eneste man behøver :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy-Dick skrev, 1 time siden:

@XXXfootlover :D Ja jeg må også sige hun har været i min kiggert... og hvis hendes fisse bare tilnærmelsesvis er i nærheden af den marcipanfisse hun har lagt et billede op af, er det ligefør at fransk til hende er det eneste man behøver :P:P

den er fuldstændig hypnotiserende :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den 24/7/2017 at 23:03:

Jeg mener det var i den lidt højere ende, 1200 kr for 30 min. Men bedre at ringe direkte til hende og spørger. 

Har ringet til hende - ikke været der - og 30 minutter koster 1000 kr. plus evt. ekstra ydelser, som jeg ikke kender prisen på. 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi everyone :) 

I am so sorry raised this situation with one wrong photo....

I did not aim to fool anyone ... starting work I was bald can someone recognize me, that is why I put ONE photo not mine. Sorry if someone hurt it.

My all clients have repeatedly said that other women have untrue pictures and I am more beautiful than the pictures shows. :-) This is a compliment to me... so I removed one untrue photo and apologize.

I will never again repeat it! :wub: forgive me.

Have a nice day Guys and Girls <3

Sweet kiss

Kim :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amazing Kimberly skrev, for 9 timer siden:

Hi everyone :) 

I am so sorry raised this situation with one wrong photo....

I did not aim to fool anyone ... starting work I was bald can someone recognize me, that is why I put ONE photo not mine. Sorry if someone hurt it.

My all clients have repeatedly said that other women have untrue pictures and I am more beautiful than the pictures shows. :-) This is a compliment to me... so I removed one untrue photo and apologize.

I will never again repeat it! :wub: forgive me.

Have a nice day Guys and Girls <3

Sweet kiss

Kim :-)

No problem Kimberly .. whatsoever.

In my world one "false" picture out of seven is close to nothing / meaningless.

What matters to me, is that the priority of your pictures were real.

Still extremely interested, the virtual price for 1 hour true GFE ain't of much concern to me.:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...