Elly 17 Skrevet 21. Juli, 2017 Er der ikke nogen som har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 24. Juli, 2017 Vil i fortælle lidt om jeres besøg ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 15. November, 2017 Glæder mig til i formiddag hvor jeg skal besøge Sara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 20. November, 2017 Hej Captain, har du lyst at skrive til mig på en ekstra mail adresse jeg har som kun jeg kender? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 20. November, 2017 cle skrev, for 46 minutter siden: Hej Captain, har du lyst at skrive til mig på en ekstra mail adresse jeg har som kun jeg kender? ????? Øhh er ikke helt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrighed 2 Skrevet 20. November, 2017 Jeg har besøgt Sara Det er dejlig behageligt, hun er over 70, så du skal ikke have noget imod, at en moden kvinde rører ved dig Du skal ikke forvente nogen udløsning, men hun masserer pikken, hun er afklædt men jeg tror hun foretrækker, at du ikke sprøjter Jeg kan rigtig godt lide Sara og kommer gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 20. November, 2017 Captain:: Jeg tænkte om du havde lyst til at udveksle erfaring med mig på min mail: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 21. November, 2017 Må man røre ved hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 161 Skrevet 22. November, 2017 cle skrev, den 20-11-2017 at 17:47: Captain:: Jeg tænkte om du havde lyst til at udveksle erfaring med mig på min mail: [email protected] Øh hvorfor er det kun Captain du vil udveksle erfaringer med??? Jeg troede dette eroguide var sat i verden for at vi alle kunne dele vores erfaringer?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg