123frækfyr30 1 Skrevet 23. Juli, 2017 Er der nogen der har prøvet Milla fra romantica og kan fortælle lidt om det? http://www.romantica.dk/profil.php?id=19 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
123frækfyr30 1 Skrevet 25. Juli, 2017 Virkelig ingen der har været forbi? Hun ser da ellers umiddelbart skøn ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
123frækfyr30 1 Skrevet 31. Juli, 2017 Den får lige et bump. Der må da næsten være nogen der har aflagt besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 31. Juli, 2017 Why not just do it and make a review? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille c 45 Skrevet 11. August, 2017 Google fandt hendes billeder her http://thechive.com/2017/04/19/going-all-in-with-dani-bonnor-26-photos/ sååå mon ikke man skal dæmpe forventningerne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 311 Skrevet 31. August, 2017 For mig uforståeligt at et sted som Romantica bruger fake billeder. Var indtil nu altid gået ud fra det ikke ville ske der. Tak for linket - jeg var lige blevet hooked på hende. Og det må tages til efterretning til fremtidige valg af piger.. kan ellers godt lide stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 31. August, 2017 dongding skrev, den 31/7/2017 at 11:17: Why not just do it and make a review? Yeah, why don't you??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Investoren 334 Skrevet 31. August, 2017 (edited) Arghhhh for f... sake!!! Her går man kr... fe... rundt og glæder sig som en møgliderlig tosse i dagevis, lægger planer, flytter/aflyser kundemøder, hæver kontanter osv. osv. for klemme sig ind på et ledigt tidspunkt på hendes torsdag vagt - blot for at opdage at Romantica benytter falske billeder, wow Af en eller anden årsag slog min hjerne fra og jeg stolede blindt på Romanticas gode ry, indtil jeg faldt over denne tråd - lektie lært! Gider ikke engang spilde tid på at aflyse min booking ... Tusinde tak @Lille c for at have sparet mig for en lang køretur til Østerbro. Til fremtidig reference - her er de falske billeder hun benytter på sin Romantica profil: Redigeret 31. August, 2017 af Investoren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 31. August, 2017 Investoren skrev, for 2 minutter siden: Gider ikke engang spilde tid på at aflyse min booking ... Øv... Jeg synes netop, at du burde ringe til stedet og fortælle at du aflyser, fordi hun bruger billeder, der er tyvstjålet på det store internet - måske det rent faktisk ville have en effekt, hvis hun kunne se, at hun tabte på det fremfor at tjene. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thenewguy 3 Skrevet 3. September, 2017 Nikita Darling skrev, den 31/8/2017 at 20:52: Øv... Jeg synes netop, at du burde ringe til stedet og fortælle at du aflyser, fordi hun bruger billeder, der er tyvstjålet på det store internet - måske det rent faktisk ville have en effekt, hvis hun kunne se, at hun tabte på det fremfor at tjene. ja, man kan kun håbe på hun vil lærer af det og det vil være det eneste rigtige at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 6. September, 2017 Er faktisk lidt chokeret.. De der billeder ligner så meget at det faktisk er vildt.. Jeg har altid troet der var hendes egne.. Og det på ingen måder for at undskylde at de er fake.. Men det har jeg faktisk altid troet.. Nogle af os piger har mere at frygte end andre omkring at blive opdaget.. Desværre.. Det er ærgerligt at branchen stadig er så tabuiseret at det er nødvendigt at gemme sig.. Hmm.. Jeg kender Milla og har siddet på en del vagter med hende.. Og de billeder ligner utrolig meget altså på nær personlige kendetegn der uanset havde været fjernet hvis det havde været hendes egne.! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg