Hop til indhold
kenntucky

Bedste pige til Cof/cif i Kbh. området

Recommended Posts

cumonface skrev, Lige nu:

Fik besøgt Aya og det var en god ide hvis man som jeg er til cof/cif afslutning. Så stor tak til cuminyourface for denne rekommandation.

Fin, fast, sød imødekommende moden kvinde 8, gfe 9 ( manglede lige mine altid ønskede tungekys ), sf 10, cof/cif perfekt.  Gentagelses fare 100%

Dejligt at høre du også havde en god oplevelse med Aya :) Og ja hun er helt perfekt til CIF og tager glædeligt imod ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Melly hvilken jeg er så glad for at jeg gjorde. Hvilken dejlig pige med lækre kysse venlige læber som hun er villig til at bruge hvilket lige er mig. Gfe i top klasse.

Køn og kært ansigt, dejlig kærlig pige med runde former 8,5,  gfe 9,5,  sf 9,5   cof/cif  9,5.  Gentagelses fare 99 %

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 11 timer siden:

Så fik jeg besøgt Melly hvilken jeg er så glad for at jeg gjorde. Hvilken dejlig pige med lækre kysse venlige læber som hun er villig til at bruge hvilket lige er mig. Gfe i top klasse.

Køn og kært ansigt, dejlig kærlig pige med runde former 8,5,  gfe 9,5,  sf 9,5   cof/cif  9,5.  Gentagelses fare 99 %

Jeg har også været hos hende, men min gentagelsesfare er dog meget tæt på 0% Som sådan var det et udmærket besøg, Melly er lidt mere rund i det end billederne antyder, men hendes indlevelse opvejer det en del. Hun kysser også meget udmærket. Jeg havde aftalt COF med hende, hvilket hun endte med helt bevidst at snyde mig for når raketten skulle skydes af. Dette aftalebrud påtalte jeg, men hun sagde blot at det var vidst ikke helt hvad jeg havde regnet med. Hmm nej, men hvad kan jeg bruge det til :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hot og horny og ingen problemer med cof/cif hos denne lækre babe her. Læs min anmeldelse om hende her . Alle billeder i hendes annonce her er af hende.

Lækker kærlig babe 10,  gfe 9,5,  bj 9,5   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan læse om mit besøg hos Emma her. Har man min fetish så kan et besøg hos Emma  godt bruges.

En uinspirende almindelig udseende pige 8,  gfe 0,5,  bj 7,5   cof/cif  9   Gentagelses fare , ingen.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa som kalder sig lovely student er en klar udfordrer til første pladsen i denne ydelse. Det er jo heller ikke så dårligt at hun samtidig er super cute og dejlig med stor lyst til sex. Wow siger jeg bare. Hun kommer måske igen til august hvilket jeg allerede nu ser frem til med stor glæde.

Lækker dejlig køn ung pige 9,5,  gfe 1,5,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Top 5 som yder denne ydelse til top klasse og som jeg ved stadig kan besøges er lovely student, Megan, Jessica S , Sweet Alexandra og en pige som kalder sig hot og horny. Alle disse 5 piger er bare fantastiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 12.6.2019 at 09:04:

Lisa som kalder sig lovely student er en klar udfordrer til første pladsen i denne ydelse. Det er jo heller ikke så dårligt at hun samtidig er super cute og dejlig med stor lyst til sex. Wow siger jeg bare. Hun kommer måske igen til august hvilket jeg allerede nu ser frem til med stor glæde.

Lækker dejlig køn ung pige 9,5,  gfe 1,5,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Top 5 som yder denne ydelse til top klasse og som jeg ved stadig kan besøges er lovely student, Megan, Jessica S , Sweet Alexandra og en pige som kalder sig hot og horny. Alle disse 5 piger er bare fantastiske.

Hvilken Megan taler vi om her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anita er endnu en pige som yder cof/cif helt i top og samtidig er hendes superfransk også helt i top. Læs mere om hende her

Pæn pige 8,5 , gfe 5, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte lovely Lisa for anden gang. Læs mere om Lisa her

Denne pige yder perfekt cof

Lækker dejlig køn ung pige 9,5,  gfe 8,5,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cumonface et off topic spørgsmål

jeg ved at det står for cum in face  og cum on face men er der nogen forskel eller er det nøjagtig det samme bare med to betegnelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, 1 time siden:

@cumonface et off topic spørgsmål

jeg ved at det står for cum in face  og cum on face men er der nogen forskel eller er det nøjagtig det samme bare med to betegnelser?

Er sikker på det betyder det samme. Men ret mig gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 4 timer siden:

Same same. You are a GP, you should know that :-)

jeg har aldrig tilbudt det så jeg har heller ikke haft brug for at undersøge det

nu blev jeg bare nysgerrig, derfor spørgsmålet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 timer siden:

@cumonface et off topic spørgsmål

jeg ved at det står for cum in face  og cum on face men er der nogen forskel eller er det nøjagtig det samme bare med to betegnelser?

Jeg synes ikke CIF giver nogen mening. Man bør vel skelne mellem COF og CIM (Cum In Mouth). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den ‎20‎-‎06‎-‎2019 at 10:29:

Må det gælder COF og CIM så er Tekla absolut uovertruffen :-)

og hun tydeligvis tænder på den, har mærker hvor våd hun bliver

Helt enig, hun er ikke bleg for en ladning udover ansigtet og kan lide det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, den 25/7/2019 at 21:48:

jeg har aldrig tilbudt det så jeg har heller ikke haft brug for at undersøge det

nu blev jeg bare nysgerrig, derfor spørgsmålet :)

Same thing. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en fantastisk oplevelse i dette univers. Et time med en køn, sød, dejlig kvinde med lækre bryster og sexet kvinde former gik alt for hurtigt for Maja yder lige så god service som hun er dejlig. Det er hende på billeder og kan man lide hvad man ser, så kom endelig afsted for hun er her kun til mandag.

Køn dejlig kvinde 9,5  gfe 9,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 25.7.2019 at 23:49:

Jeg synes ikke CIF giver nogen mening. Man bør vel skelne mellem COF og CIM (Cum In Mouth). 

 

Umiddelbart enig, men der er perverterede ideer nok til, at det også kunne være i næsen eller øjet?  :wacko: :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unge kønne og lækre Katrin tilbyder cof men alligevel ikke. Læs mere her

Konklusion : Køn og lækker sag. 9,  gfe  0,5  sf/deepthroat 0   cof/cif  5.  Gentagelses fare 0 % for mig men vil man bare have sex med en ung lækker pige så hold jer ikke tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

COF / CIM næse, øje, øre, det betyder ikke noget ..... bare sprøjt IKKE i mit hår. Forstår I, hvor svært det er at fjerne det.:roll::wacko:

Redigeret af Dirty Angel
for stør text

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty Angel skrev, for 11 timer siden:

 

COF / CIM næse, øje, øre, det betyder ikke noget ..... bare sprøjt IKKE i mit hår. Forstår I, hvor svært det er at fjerne det.:roll::wacko:

OK honey - der er også sjovere steder at sprøjte :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...