Latebloomer 8 Skrevet 27. Juli, 2017 Her til aften havde jeg bestilt en tid med Bew hos Winner, Herluf Trolles Gade 35 i Aarhus. Jeg havde ladet mig friste af et par positive udtalelser om hende. Jeg er dog lidt i tvivl, om det var den 'rigtige' Bew, jeg mødte. Hun siger, at det er hendes navn og jeg fik hende til at udtale det. Men hun er snarere buttet end slank, som andre har beskrevet Bew, har nok min. 5-7 kgs overvægt, især synligt ved den udposning hun har på maven og de lidt fedladne arme... Men ok, hun har et ret kønt ansigt og virkede venlig og imødekommende, dog ret forretningsmæssig.. Hun spurgte fra starten, om jeg ville have noget ekstra udover massage, handjob eller full package... Jeg anmodede om en god afslappende massage og så måske noget mere efter en halv times tid.. Hun bad om 300 kr, som hun gik ud med, mens jeg klædte mig af. Lægger mig på brisen I det snævre værelse. Lagnet jeg lægger på har en lidt ram lugt... måske ikke helt rent eller er det 'bare' forharsket olie? Massagen startede ved fødderne, opad benene og på ryggen, I begyndelsen som faste tryk med fingre og håndflade, hvilket var ok og noget jeg foretrækker fremfor den ufølsomme og hurtige hård gnidning henover musklerne, som man ofte kan opleve hos thaimassører. Men jeg oplevede ikke, at hun havde så stor føling i forhold til min krop. Jeg fulgte massagen gennem mit åndedræt (som jeg har erfaring for virker, når det er en god massage) og sukkede nogle gange, når hun trykkede til, hvilket vistnok gjorde hende usikker, for hun spurgte, om det var ok. Jeg forsøger undervejs at få skabt lidt kontakt med hende, og får at vide, at hun har været på stedet og i Danmark omtrent 2 mdr. og kommer fra et byområde lidt udenfor Bangkok. Efter 12-15 min kan jeg godt mærke, at denne massage ikke virker til at få mig til at slappe godt af, så forsøger at guide hende til at give en blidere og mere sensuel massage for i det mindste at få stimuleret mine sanser lidt.. Det bliver nu ikke så meget bedre, så lidt senere spørger jeg, om hun kan lide at give massage og om der er en form for massage, hun særligt gerne vil give. Hun siger, at det jo er hendes job og forstår vist ikke helt, hvor jeg vil hen - så jeg spørger helt konkret, om hun giver 'body to body', da jeg umiddelbart ikke er der for at få udløsning, men snarere for at vække mine sanser og min lyst. Efter en del forhandling bliver det til 50 min med body-to-body, som hun vil have betaling for forud og går ud med de ekstra 500 kr, inden hun vender tilbage og klæder sig af. B2B er ok til lige bestået og jeg bliver da lidt tændt og vil gerne røre ved hende og have hende til at kysse mig i nakken, men så skal jeg betale for sex siger hun.. og det ender det så med at jeg gør.. 200 kr ekstra op ad pungen, hende ud med håndklædet omkring sig og tilbage med kondom.. Så kan jeg endelig berøre hende, kysse, sutte og slikke hendes bryster og fise, som desværre har en ret stærk og ikke så behagelig lugt... Hun bliver våd, da jeg slikker hende, og da jeg vil ind i hende, får jeg hende op og hun knepper mig siddende, og dernæst lægger jeg hende ned og tager hende i missionær, men trækker mig ud, da jeg ikke kan holde så meget længere.. Det er hun ikke helt tilfreds med, vil have at jeg kommer hurtigt, og jeg vælger så at give efter med lidt tam udløsning... Og jeg trækker mig ud med en lidt flov fornemmelse.. af at haft sex uden helt at have mig selv med... Hun pakker hurtigt sammen, er dog venlig at give mig et par vådservietter og tilbyde et glas vand... Jeg beder om at bruge deres bad, får udleveret et håndklæde, der lugter brugt og får mit bad... Fra jeg træder ind i og klæder af til jeg er påklædt og træder ud igen, er der gået 1 time og 2 minutter... Men det var ikke en oplevelse, jeg virkelig nød og har lyst at gentage! Vurdering: 4-5 (på skala fra 0 til 10) - Ansigt kønt, men tænder virker grå: 7 - Krop for buttet/fedladen efter min smag: 4 - Massage: 5 - B2B: 5-6 - Sex: 4-6 - Hygiejne: 4 - Lokale og rengøring: 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 28. Juli, 2017 Fin og daglig anmeldelse, som desværre vækker genkendelsens smerte hos flere af os. Det gør netop, at dette forum er en super god hjælp, for at kunne navigere i et område med meget omskifteligt service. Desværre hjalp de tidligere anmeldelser ikke dig. Var de af ældre dato? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latebloomer 8 Skrevet 28. Juli, 2017 (edited) Nej, omtalerne af hende er fra først i juni, hvor hun beskrives som 'slank', 'smuk' og 'altid veloplagt' og som en lidt frisk pige, der kan lide, hvad hun laver og giver god massage... Men den 'Bew', jeg var sammen med var ikke slank, men noget buttet, og hun virkede lidt træg i det, ikke som en, der virkelig nød, hvad hun laver.. Og massagen virkede hun ikke til at have så god indføling med... Så måske er det ikke den samme 'Bew'.. Eller Også har hun haft en dårlig aften, og stiv55 har måske en anden forståelse af 'slank' end mig... Hun har næppe taget 7-8 kg eller mere på i de sidste 7 uger - det ville være meget I en lille thaikrop Redigeret 28. Juli, 2017 af Latebloomer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. Juli, 2017 Den "Bew" jeg kender fra stedet har været der meget længere end 2 mdr, men derfor kan det stadig være den samme "Bew". De fortæller langt fra altid sandheden, de thaier Den "Bew" jeg kender har store ægte bryster og et lidt skævt tandsæt - havde hun det , hende du besøgte Latebloomer ? Umiddelbart tror jeg faktisk du har besøgt den rigtige "Bew", da jeg ved at den "rigtige Bew" stadig arbejder på stedet i disse dage/uger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 1. August, 2017 (edited) Var hos winner i dag Blev betjent af Bew med de lidt skæve tænder. Hun var god til massage og vi knaldede så godt at billedet faldt ned af væggen. Hende gider jeg godt igen. Der sad en af pigerne fra det lukkede beutyfull spirit i forhallen. For hende var gensynsglæden stor, sød pige. Og nej jeg husker ikke navnet. Venligst 8000 Redigeret 1. August, 2017 af 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg