Rescue51 319 Skrevet 1. August, 2017 Kære alle Til Orientering starter vi efterårssæsonen op med GB igen lige om lidt, og der er en del nyheder på programmet, men også gode solide erfarne gb piger lægger vejen forbi. Lige nu er kalenderen ved at blive lavet færdig Der startes op med to søstre d. 9.august i Vejle. Den ene er 21 år og den anden er 19 år. Den 21 årige har deltaget to gange før mens hendes søster på 19 år var med på en kigger til vores sexsommerafslutning d. 28.juni. Nu er lillesøster parat og glæder sig rigtig meget d.15 bliver det i Rødovre med 2 arrangementer denne dag. Et om formiddagen godt aften gb. Det bliver med 2 dejlige piger om formiddagen og så kommer den græske gudinde, der tidligere er blevet omtalt herinde på til aftenarrangementet. D.16 er der så som vanligt 2 dejkige kvinder på i Vejle. Der vil komme annonce op på Annoncelight i morgen vedr. Gb i Vejle med de to søstre. Billederne er under behandling. Vi glæder os til efteråret og til jer gode fyre, der er seriøse og møder op som aftalt. Og hov solen skinner jo. Hvad er nu det for noget bh. rescue 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 1. August, 2017 fedt man kan se så langt frem i jeres kalender så er det lettere at planlægge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 1. August, 2017 Jeg slår en streg i kalenderen allerede den 9. august - hvis det bliver aften (om dagen kalder arbejdet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grisen28 1 Skrevet 1. August, 2017 Jeg vil hjertens gerne deltage d. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 1. August, 2017 Jeg er meldt til ........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 1. August, 2017 Jeg vil ikke gå glip af lillesøsteren - hun er gudesmuk ! Og hvis hun er halvt så god som storesøsteren, så kommer jeg i paradis den dag. Sikke en fisse hun har ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 1. August, 2017 Jeg elsker fisse ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 1. August, 2017 Uha skal deltage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 1. August, 2017 Og endnu en god nyhed. Caroline kommer til Vejle d. 23 august. Denne dejlige og gudesmuke pige på 21 år, der sprang ud som gb pige sidste efterår og lavede 3-4 gb henover efteråret vil nu igen lege med os hun har været meget efterspurgt blandt mange af jer, og nu sker det så fedt siger jeg bare. Så ja kære GB brødre. Der er noget at se frem til i den kommende tid. bh. Rescue 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 99 Skrevet 1. August, 2017 Fedt! Det hele. Men gerne flere arrangementer på Sjælland. Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 1. August, 2017 Larsl skrev, for 13 minutter siden: Fedt! Det hele. Men gerne flere arrangementer på Sjælland. Lars Der kommer skam gb til øen d. 15. August og d. 29 augst og 5. September og 19 september 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 99 Skrevet 1. August, 2017 Rescue51 skrev, for 1 minut siden: Der kommer skam gb til øen d. 15. August og d. 29 augst og 5. September og 19 september Super! Ser frem til at høre mere om pigerne. Lars 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 2. August, 2017 Hybris skrev, for 15 timer siden: Jeg elsker fisse ...... Det er vi slet ikke i tvivl om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KKlaus 4 Skrevet 2. August, 2017 Hvordan melder man sig til d.9 august? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grev1 29 Skrevet 2. August, 2017 Super - glæder mig til at "onsdagsklubben" begynder igen. Vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 2. August, 2017 Det blir super at dyrke sin hobby igen efter en våd sommer. Så må vi håbe det blir et våd og glat glat efterår/vinter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 2. August, 2017 Er invitationen på vej? Ser frem til onsdags møderne igen starter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker gb 32 Skrevet 2. August, 2017 Hvornår kommer annoncen på med de 2 søstre. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 2. August, 2017 Annoncen kommer på torsdag aften på Annoncelight. Så ro på brødre, den er på vej 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 3. August, 2017 Så er jeg også tilmeldt dette helt fantastiske gb og uha uha hvor jeg glæder mig! Det ser jo helt fantastisk ud og kan kun sige til jer andre håber vi kan give pigerne en helt fantastisk dag og ja og så også at vi for en! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 68 Skrevet 3. August, 2017 Er det bare mig eller er der ikke nogen annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 3. August, 2017 knyffens skrev, for 9 minutter siden: Er det bare mig eller er der ikke nogen annonce? rolig nu den kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 3. August, 2017 Er sikker de herre har helt styr på det! Det plejer der at være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 3. August, 2017 og nu er der da en annonce https://annoncelight.dk/showad/233130 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg