Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse. Håber i tager seriøst imod den.

Amazing Kimberly = wow wow wow

Endnu en som har besøgt den polske skønhed. Havde kigget på de billeder hver dag i en måned og havde prøvet at lave en tid. Det er kun min egen skyld at det først er sket i dag. Men wow (igen) de billeder lever mere end 100% op til hvad jeg forventede( jeg ved godt at mere end 100% ikke findes, men I kender parolen om overdrivelse fremmer......) Jeg blev meget nervøs da jeg mødte smukke Kimberly, fordi hun virkelig er smuk, og det hæmmer desværre en del, i mig. Kimberly gjorde sit bedste., men jeg er en akavet dreng i den situation.Tilbage til billederne. hvis du fantaserer om de billeder, så kom afsted. Kimberly er ægte, sød og virkelig smuk. og den fisse er lige præcis så lækker og blød som den ser ud. Jeg havde en halv time med hende, men kunne have brugt mange timer på at slikke den eventyrlige fisse!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, 1 time siden:

Tunge kysser denne dejlige kvinde.?  Da jeg elsker at slikke fisse og høre en kvinde komme ...er hun sadanne en?

Kim

 

Jeg kan naturligvis ikke give garantier på Kimberlys vejne, men med mig kyssede hun gerne, meget - næsten grådigt med tunge og nød meget at blive slikket. Jeg tror roligt du kan tage afsted, og ønsker dig god fornøjelse

Mvh
B

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Tunge kysser denne dejlige kvinde.?  Da jeg elsker at slikke fisse og høre en kvinde komme ...er hun sadanne en?

Kim

 

Det er jo altid et spørgsmål om kemi. For mig igår klikkede det fuldstændigt fra start af med Kimberly, så det blev til rigtigt meget frenchkissing. Og jeg brugte laaaaaaaaaaaaaaang tid på at slikke hendes vidunderlige nærmest overnaturligt perfekte fisse i flere forskellige stillinger og blev både rost og belønnet for indsatsen. Med Kimberly handler det om god tid, men kan du dit kram, så garanterer jeg dig, at du får lige så meget igen. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, 1 time siden:

Det er jo altid et spørgsmål om kemi. For mig igår klikkede det fuldstændigt fra start af med Kimberly, så det blev til rigtigt meget frenchkissing. Og jeg brugte laaaaaaaaaaaaaaang tid på at slikke hendes vidunderlige nærmest overnaturligt perfekte fisse i flere forskellige stillinger og blev både rost og belønnet for indsatsen. Med Kimberly handler det om god tid, men kan du dit kram, så garanterer jeg dig, at du får lige så meget igen. :wub:

Jeg er typen hvis kvinden er overlækker tilbyder jeg om extra tid. Måske er overtid med den lækkerhed klart en fordel for at komme hele vejen rundt med hende. Hun har godt nok nogle vilde flotte skamlæber. Vil nok bruge 70 % på slikkeri dernede 20 %i munden på hende og resten i det våde hul.

Tænder vildt på oral.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 1 time siden:

Det er jo altid et spørgsmål om kemi. For mig igår klikkede det fuldstændigt fra start af med Kimberly, så det blev til rigtigt meget frenchkissing. Og jeg brugte laaaaaaaaaaaaaaang tid på at slikke hendes vidunderlige nærmest overnaturligt perfekte fisse i flere forskellige stillinger og blev både rost og belønnet for indsatsen. Med Kimberly handler det om god tid, men kan du dit kram, så garanterer jeg dig, at du får lige så meget igen. :wub:

Dit tidsmix passer ret godt sammen med mit :-P og samme hvad angår ros og at få mindst lige så meget tilbage, tror faktisk at hun kan li' det. Jeg håber Kimberly bliver ved med at yde samme høje kvalitet.

 

Anton123 skrev, 1 time siden:

Hvad gav du og hvor lang tid? Hvor står priserne?

Når pigerne ikke skriver priser i deres annoncer er det formentlig fordi de ikke ønsker dem offentlig gjort. Så for min del kommer du selv til at kontakte hende, jeg vil kun fortælle at prisen er i den høje ende, men jeg fik 100% valuta for pengene.

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, Lige nu:

Dit tidsmix passer ret godt sammen med mit :-P og samme hvad angår ros og at få mindst lige så meget tilbage, tror faktisk at hun kan li' det. Jeg håber Kimberly bliver ved med at yde samme høje kvalitet.

Når pigerne ikke skriver priser i deres annoncer er det formentlig fordi de ikke ønsker dem offentlig gjort. Så for min del kommer du selv til at kontakte hende, jeg vil kun fortælle at prisen er i den høje ende, men jeg fik 100% valuta for pengene.

Mvh
B

Det er helt sikkert, at hun kan li' det. :)

Med bevidst relativt få gentlemen på besøg og et fornuftigt højt, men yderst retfærdigt prisniveau håber jeg også, at det hele forbliver så godt som nu.

Jeg skal 100% sikkert besøge den polske gudinde igen og igen. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SKBH skrev, den 11/8/2017 at 02:11:

Min første anmeldelse. Håber i tager seriøst imod den.

Amazing Kimberly = wow wow wow

Endnu en som har besøgt den polske skønhed. Havde kigget på de billeder hver dag i en måned og havde prøvet at lave en tid. Det er kun min egen skyld at det først er sket i dag. Men wow (igen) de billeder lever mere end 100% op til hvad jeg forventede( jeg ved godt at mere end 100% ikke findes, men I kender parolen om overdrivelse fremmer......) Jeg blev meget nervøs da jeg mødte smukke Kimberly, fordi hun virkelig er smuk, og det hæmmer desværre en del, i mig. Kimberly gjorde sit bedste., men jeg er en akavet dreng i den situation.Tilbage til billederne. hvis du fantaserer om de billeder, så kom afsted. Kimberly er ægte, sød og virkelig smuk. og den fisse er lige præcis så lækker og blød som den ser ud. Jeg havde en halv time med hende, men kunne have brugt mange timer på at slikke den eventyrlige fisse!

 

 

Fin anmeldelse, velkommen. Dog vil jeg lige pointere at der naturligvis findes mere end 100%. % er blot en ratio mellem 2 værdier. Så hvis billederne levede 100% op til det forventede, var de 1 til 1. Hvis hun derimod levede 200% op til forventningen ift. billederne, ville det være 2 til 1, dvs. hun ville være dobbelt så pæn som du forventede ud fra billederne :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 13 timer siden:

Fin anmeldelse, velkommen. Dog vil jeg lige pointere at der naturligvis findes mere end 100%. % er blot en ratio mellem 2 værdier. Så hvis billederne levede 100% op til det forventede, var de 1 til 1. Hvis hun derimod levede 200% op til forventningen ift. billederne, ville det være 2 til 1, dvs. hun ville være dobbelt så pæn som du forventede ud fra billederne :)  

Tak og undskyld mig :wacko: Er ikke så stærk i procent og ratio etc. Jeg kan noget andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SKBH skrev, den 11/8/2017 at 02:11:

Min første anmeldelse. Håber i tager seriøst imod den.

Amazing Kimberly = wow wow wow

Endnu en som har besøgt den polske skønhed. Havde kigget på de billeder hver dag i en måned og havde prøvet at lave en tid. Det er kun min egen skyld at det først er sket i dag. Men wow (igen) de billeder lever mere end 100% op til hvad jeg forventede( jeg ved godt at mere end 100% ikke findes, men I kender parolen om overdrivelse fremmer......) Jeg blev meget nervøs da jeg mødte smukke Kimberly, fordi hun virkelig er smuk, og det hæmmer desværre en del, i mig. Kimberly gjorde sit bedste., men jeg er en akavet dreng i den situation.Tilbage til billederne. hvis du fantaserer om de billeder, så kom afsted. Kimberly er ægte, sød og virkelig smuk. og den fisse er lige præcis så lækker og blød som den ser ud. Jeg havde en halv time med hende, men kunne have brugt mange timer på at slikke den eventyrlige fisse!

 

 

sjovt folk ikke som det første bare lægger et link ind. det er jo svært at sige ja eller nej når man ikke ved hvem der snakkes om. ja vidst en anden har lagt et link ind nu, men det er da underligt at man som OP at denne klumme ikke selv gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SKBH skrev, den 13/8/2017 at 03:21:

Tak og undskyld mig :wacko: Er ikke så stærk i procent og ratio etc. Jeg kan noget andet ;)

Du skal ikke undskylde noget som helst. Langt hovedparten af os går nemlig ikke op i den slags latterligt flueknepperi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Converge skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der ved om hun stadig er her? Sms går ikke igennem, og opkald ryger direkte på svarer, men annoncen er stadig aktiv.

Amazing Kimberly er her stadig. Hun holder bare lige en kort break.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...