Sørensen65 19 Skrevet 14. August, 2017 Har spurgt før undrer mig at med den søgning der er efter deepthroat - at der kun er en anmeldelse ?! jeg overvejer stadig men er også lidt utryg v at møde hende bil osv https://annoncelight.dk/showad/228405 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 16. August, 2017 Læs min anmeldelse i tråden under anmeldelser. Hun er unik, du vil ikke fortryde. Hun er 100% som beskrevet i hendes annonce, og er bare dejlig. Så se at komme af sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjanten 60 Skrevet 16. August, 2017 Der har kun været den ene annonce (se dato 24/06 2017 16:59 ) så vidt jeg har set? mere citat: P.S. Da dette kun er noget jeg gør indimellem ( ingen faste dage) er det heller ikke altid jeg får svaret tilbage med det samme. Håber på tålmodighed fra jer dejlige mænd, og jeg forsøger at svare alle så hurtigt så muligt Du skal nok være tålmodig men giv endelig besked hvis du forsøger at kontakte hende, altså om muligheden stadig er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg