Hop til indhold
Guest Thegoodguy

Forelsket i en GP

Recommended Posts

Guest Thegoodguy

Hej alle jeg har gennem et godt stykke tid mødt en gp herinde fra.. og nu har jeg oprettet mig på ny for at spørger til råds.. 

Hvordan pokker gør jeg det nemmeste jeg vil gerne invitere hende ud en aften for at kører hende mere og kende.. - vi snakket rigtig godt sammen når vi ses .. 

Hjælp mig

Jeg er 26 og hun er 42 :)

vejledning_1.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ked af, at være den tarvelige idiot der overbringer dig nyheden, men dette er en dødssejler. 

Med det sagt, og uden nogen erfaring med at date GPer, så skal du da bare springe ud i det. Du skal vise selvsikkerhed og gåpåmod. Spørg om hun vil have kaffe en dag. Om det skal siges før eller efter du lige har knaldet hende ved jeg ikke - før gør potentielt resten umuligt at udføre, og efter er en helt skæv situation, der kun øger fokus på hvor forvredent jeres forhold er.

Uanset hvad, så forbered dig på ikke at kunne se hende mere efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Risikoen for et knust hjerte er der altid, og den bliver næppe mindre af, at det er en gp, du har romantiske drømme om. Aldersforskellen kan måske også være et issue. Når det er sagt, så er kærligheden en vidunderlig kraft, som ikke følger rigide regler. Så man ved aldrig. Måske er I gode sammen? Bare husk at passe på dig selv!

Redigeret af llive

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er en dødsejler, det kan ske i pretty woman men i virkeligheden, det er vist ikke så ligetil. hun kan nok ikke gør det som hun gør hvis hun går ud med sin gæster/kunder du vil højt sandsynligt få et høfligt afslag.

Men lev det ud forelskelsen, måske er du i virkeligheden forelskelset i forelskelsen. Hun er spændende sikkert drønflot og måske aldrig mødt en som hende, men du er ikke forelsket i hende, men i spændingen af at møde en drønflot kvinder som giver dig noget du mangler i hverdagen.

forelskelse kan man ikke rigtig styre, man kan måske prøve at bekæmpe det, det er noget der skal leves ud, men pas nu, bliver det en besættelse, så må man hellere tale med en psykolog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi.

Har date og haft forhold med en GPer ...det er vanskeligt men ikke umuligt. Det holdte ikke så længe mit forhold men lykkes da og var godt. Mangle problemer opstår og hvis du kan håndtere dette ..

GO FOR IT.

Mvh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit råd vil være, at du holder det for dig selv, indtil du rent faktisk ved og er afklaret omkring hvad du egentlig ønsker.  Skriv gerne lidt mere om, hvad du har gjort dig af tanker, så vil folk bedre kunne give dig nogle brugbare råd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bassemand du er ung og 26 bum 

hun er 42 bum !

dont go there Its a bad idear....

pro: forhold med dame der er en ørn i sengen og skarp i hovedet !

con: hendes job er at gøre dig tilpas. Føle dig som en konge !

svesken på disken min dreng ! 

Sig til hende efter en tur !

hey dame " du er sød og dejlig vil du drikke en mocca/frokost panini eller lign... med mig under private former ! 

Ja betyder go

nej betyder No go 

respekter hendes svar ! 

Gp Ladies er Working girls !

no means No !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min private mening er stop dig selv ! Du får ondt i hjertet eller jaloux musklen . De damer sælger en times oplevelse med drys og guf på toppen ! Men rent følelses mæssigt er de eminente manipulatorer ! 

Men stadig dejlige ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thegoodguy
Taylormade skrev, for 7 minutter siden:

Bassemand du er ung og 26 bum 

hun er 42 bum !

dont go there Its a bad idear....

pro: forhold med dame der er en ørn i sengen og skarp i hovedet !

con: hendes job er at gøre dig tilpas. Føle dig som en konge !

svesken på disken min dreng ! 

Sig til hende efter en tur !

hey dame " du er sød og dejlig vil du drikke en mocca/frokost panini eller lign... med mig under private former ! 

Ja betyder go

nej betyder No go 

respekter hendes svar ! 

Gp Ladies er Working girls !

no means No !! 

Haha 'bassemand' :D .. Nice One 

Nu står jeg i den herlige situation at jeg har fået hendes mobil nummer det pravite så jeg tror ikke kun er det en alm. Gp jeg har fundet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

jeg har haft flere forhold, på flere plan med GPer.. Go for it!

De er søde, rummelige og frække piger der har prøvet lidt af hvert, og aldersforskellen skal du ikke lade dig skræmme af. Er der kemi, så er der kemi, og har hun end ikke lyst til en kop kaffe, sp er der alligevel ikke noget at bygge på ..

jeg tror du bedst har fornemmelse for hvad der er bedste timing, og hvordan.

Held og lykke. 

kærlighed er en skøn ting. Den er der ingen der kan få for meget af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her vil jeg godt lige byde ind :) Nu skal alle I gutter lige huske på én ting - ja, vi får penge for at tilbede jer og forkæle jer, og selvfølgelig gør vi det så godt vi kan - men vi skal ikke glemme, at GPer også har følelser, forelsker sig, får knuste hjerter - præcis som jer :P Ja - jalousi kan få en stor betydning i sådan et forhold - Ja, hun er ganske givet anderledes at være i et forhold med - og Ja, der er en aldersforskel... MEN

Kærlighed er en stærk ting :) Alder betyder i virkeligheden ingenting, hvis hjertet er med hele vejen..

Og man skal aldrig undlade at springe ud i det, hvis man har stærke følelser :)

Vil nok sige at det er en god idé at ende kunde-forholdet først - lidt ligesom hvis man forelsker sig i sin lærer - det fungerer bedst, når man kun vælger én af delene.. og som andre har sagt - accepter et nej, hvis hun ikke er interesseret :P

Ønsker dig det bedste <3 De ting du vil fortryde mest i dit liv, er de ting du aldrig fik prøvet/udlevet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thegoodguy
MizzAnne skrev, for 7 minutter siden:

Her vil jeg godt lige byde ind :) Nu skal alle I gutter lige huske på én ting - ja, vi får penge for at tilbede jer og forkæle jer, og selvfølgelig gør vi det så godt vi kan - men vi skal ikke glemme, at GPer også har følelser, forelsker sig, får knuste hjerter - præcis som jer :P Ja - jalousi kan få en stor betydning i sådan et forhold - Ja, hun er ganske givet anderledes at være i et forhold med - og Ja, der er en aldersforskel... MEN

Kærlighed er en stærk ting :) Alder betyder i virkeligheden ingenting, hvis hjertet er med hele vejen..

Og man skal aldrig undlade at springe ud i det, hvis man har stærke følelser :)

Vil nok sige at det er en god idé at ende kunde-forholdet først - lidt ligesom hvis man forelsker sig i sin lærer - det fungerer bedst, når man kun vælger én af delene.. og som andre har sagt - accepter et nej, hvis hun ikke er interesseret :P

Ønsker dig det bedste <3 De ting du vil fortryde mest i dit liv, er de ting du aldrig fik prøvet/udlevet :)

Mange tak for den besked ! 

- og det med alderen er jeg ikke bange for min fx kæreste var 10 år ældre .. Jeg har nok bare noget med den alder griner..

Del dette indlæg

Link til indlæg

GP'er mennesker som alle andre. Spørg hende om hun vil mødes med dig uden for arbejdstid.

At, sandsynligheden for fiasko så er større end for succes, er så en anden side af sagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 6 minutter siden:

Mange tak for den besked ! 

- og det med alderen er jeg ikke bange for min fx kæreste var 10 år ældre .. Jeg har nok bare noget med den alder griner..

Selvtak, Søde :) min yngstes far er 7 år yngre end mig - og vi passede da ellers super godt sammen.. så jeg kan ialfald skrive under på, at det ikke er alder, der er det vigtigste men den kemi - både fysisk og mentalt - man har sammen :P Hvo intet vover ... og alt det der ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er normalt ikke typen, der fortæller folk, hvad de kan og ikke kan, men at tage skridtet videre med en GP er ikke lige til og er virkelig(!) noget, der skal overvejes.

Jeg er sjovt nok lidt selv i samme situation, dog længere i forløbet, da en GP og jeg har drøftet det at date, men vi er kommet frem til, det nok er bedst at lade vær. Alligevel skal vi en af dagene ses til pizza, bland selv slik og sex (hvor jeg ikke skal betale for at ses), hvilket vi har gjort før, og det er stunder som disse, der har resulteret i, at vi begge har fået lidt følelser for hinanden. De følelser har vi begge bekræftet overfor hinanden, alligevel er der langt fra det til at udleve dem i privaten på mere eller mindre seriøs dating basis.

"Min" GP og jeg har haft et par "break ups" og flere diskussioner (så sent som i nat), fordi det er så kompliceret og forvirrende det hele. Og tro mig, det er det. "Min" GP er det sødeste og smukkeste væsen, så det er jo ikke i dér, at problemerne ligger, men i at hendes erhverv gør tingene så komplicerede, og så er hun en udenlandsk GP, hvilket heller ikke gør tingene nemmere, da vi jo bor så langt fra hinanden. 

Så selvom vi begge har åbnet op for, hvad vi føler for hinanden, så har vi valgt ikke at tage skridtet videre, hvilket egentlig burde resultere i, at vi helt burde stoppe med at se hinanden, som vi har prøvet, men som vi bare ikke kan, da vi jo er meget glade for hinandens selskab og har den bedste kemi sammen. Igen, hele situationen er meget forvirrende :) 

Jeg er ikke typen, der udelukker noget, for man ved ikke, hvad der sker og kan ske, hvilket jeg også har sagt til hende, at tiden viser vejen for os, men tro ikke, at det er en nem situation at stå i. Det lyder så sødt og lige til, at lære hende bedre at kende, hvilket det også er, hvis kemien er spot on, men det er alt det bag ved scenen, der gør tingene komplicerede og forvirrende. Og tro mig, det er de, selv hvis I nu skulle føle det samme for hinanden, som hende og jeg gør. 

Det skal dog siges, at jeg virkelig nyder den tid, jeg har med hende pigen, og er mere end glad for, vi er nået til et punkt, hvor vi faktisk skriver, ses og hygger privat samt lærer hinanden bedre at kende. Men du skal også være stærk følelsesmæssigt og mentalt for at kunne klare at være det sted, for der kan følelserne nemt løbe af med dig, hvilket de ikke må. Det er hele tiden en hårfin balancegang for begge parter, som absolut ikke er lige til, og som kun er med til at gøre det hele endnu mere forvirrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 9 minutter siden:

Jeg satser og ringer til hende når jeg har fri :)

Hvis du er følelsesmæssigt robust kan man selvfølgelig bare gå direkte på. Omvendt skal du nok også være indstillet på, at hvis hun slet ikke har disse følelser for dig, så er muligheden for at besøge hende igen nok ikke længere en option. 

Det lyder måske lidt underligt, men har hørt flere GP´er udtale at det er en ubehaglig situation, når ellers søde mænd erklæres deres kærlighed - De vil jo nødigt gøre en ked af det. Selv om man alligevel bliver enige om, at man kan mødes som gæst, vil hun typisk være meget påpasselig (man vil jo nødigt skabe håb)

Nu forholder det sig jo typisk også således, at ved gensidige følelser sender begge parter både bevidste og ubevidste signaler, så.... hvis du har læst hende rigtigt, så ved du også dit initiativ bygger på et velovervejet grundlag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Held og lykke - vo intet vover, intet vinder! Og hellere fortryde noget man gjorde, end noget man ikke fik gjort - hvis du spørger mig.

Der er gode råd at hente allerede, så jeg kan nok ikke skrive noget nyt. Som allerede nævnt er kvinder i denne branche stadig helt almindelige kvinder med følelser osv nøjagtig som alle andre, så du kan aldrig vide, hvad hun føler og har lyst til, før du spørger hende direkte, og fortæller hvad du selv føler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 13 minutter siden:

Jeg satser og ringer til hende når jeg har fri :)

Held og lykke :) Vi har følelser som alle andre, så selvfølgelig kan man være kæreste med en GP; det kræver en stærk mand at kunne udholde at hun har sex med andre mænd, og føle sig sikker i forholdet, men udover et lidt skørt arbejde er vi jo som kvinder er flest - med et lidt højere sexdrive måske ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det lyder måske lidt underligt, men har hørt flere GP´er udtale at det er en ubehaglig situation, når ellers søde mænd erklæres deres kærlighed - De vil jo nødigt gøre en ked af det. Selv om man alligevel bliver enige om, at man kan mødes som gæst, vil hun typisk være meget påpasselig (man vil jo nødigt skabe håb). 

Jooo, men samtidig så skal sådan en relation også kun være givende - for begge parter. Så hvis han lige nu bærer rundt på den frustration det er, at være forelsket i hende under disse forhold, så er det bedre, at han får det sagt, og så kan deres veje skilles, hvis hun ikke føler det samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 44 minutter siden:

Jooo, men samtidig så skal sådan en relation også kun være givende - for begge parter. Så hvis han lige nu bærer rundt på den frustration det er, at være forelsket i hende under disse forhold, så er det bedre, at han får det sagt, og så kan deres veje skilles, hvis hun ikke føler det samme. 

Man kan jo være "forelsket" på flere måder. Hvem har ikke prøvet at være "forårsforelsket" i en kollega e.lign. hvor denne følelse bare var dejlig og ukompliceret. Typisk handler man ikke aktivt på dette fænomen, og efter lidt tid er man "normal" igen :) 

Ikke for at forklejne folk, men nogle gange har jeg læst indlæg, hvor jeg har tænkt "Er du sikker på at du ikke har forvekslet et stærkt seksuelt begær med forelskelse".  Det er vel ikke helt lyv, at der hvor klaveret virkelig spiller i et stamkunde forhold, er der vel udover god kemi, vel også et element af et forstærket seksuelt begær. Jeg vil ej heller udelukke at jeg selv op til flere gang har forvekslet begreberne. :) 

Jeg er enig i, at hvis følelserne er frustrerende og man tænker "Jeg vil hende bare, alt andet er noget pis" :) Så er man nødt til enten at foresætte sammen eller skilles.  Mit formål har egentligt blot været, at få ham til at tænke lidt over hans følelser, situation, og ikke mindst kan han i det hele taget følelsesmæssigt håndtere hendes "job". 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thegoodguy

Forsøget værd :) .. 

Hun sagde nej men hun har de samme føelser for mig og jeg for hende.. men hun vil bare ikke ses praviat - så tænker mange af mændene herinde nok.. ha hvad sagde jeg til den unge mand.. og dertil kan jeg sige jeg prøvede:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Thegoodguy skrev, for 26 minutter siden:

Forsøget værd :) .. 

Hun sagde nej men hun har de samme føelser for mig og jeg for hende.. men hun vil bare ikke ses praviat - så tænker mange af mændene herinde nok.. ha hvad sagde jeg til den unge mand.. og dertil kan jeg sige jeg prøvede:) 

Godt du prøvede, du ville formentligt være ærgerlig i mange år, hvis du ikke prøvede, den skønne for dig, har valgt en proffesionel distance, respekter det og find så en ny GP at besøge indtil du finde kæresten. Du får intet ud af at "holde gryden i kog" Muligvis har hun sagt du er sød og alt det dyre, måske mener hun det måske bare for ikke at afvise dig for hårdt...

Held og lykke...

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor
Romantikeren skrev, for 3 timer siden:

Ja det er en dødsejler, det kan ske i pretty woman men i virkeligheden, det er vist ikke så ligetil. hun kan nok ikke gør det som hun gør hvis hun går ud med sin gæster/kunder du vil højt sandsynligt få et høfligt afslag.

Men lev det ud forelskelsen, måske er du i virkeligheden forelskelset i forelskelsen. Hun er spændende sikkert drønflot og måske aldrig mødt en som hende, men du er ikke forelsket i hende, men i spændingen af at møde en drønflot kvinder som giver dig noget du mangler i hverdagen.

forelskelse kan man ikke rigtig styre, man kan måske prøve at bekæmpe det, det er noget der skal leves ud, men pas nu, bliver det en besættelse, så må man hellere tale med en psykolog. 

Kære "Romantiker"

Det sker faktisk også omvendt at gp'en bliver forelsket i en kunde.

Har prøvet det- mega kompliceret....men ægte kærlighed...det var det.

Jeg stoppede med at se andre, da det blev mere alvorligt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...