mælger 13 Skrevet 16. August, 2017 Er der nogen der har erfaring med Afrodite klub på Fyn?Jeg var der, men alle var med en pige. Jeg vidste ikke, jeg kan tilbyde piger eller ej.Derfor sad jeg alene og så bare kiggede på andres sex. Jeg skal have min pige med, eller jeg kan bede om sex, eller jeg må vente på piger, måske de vil sex med mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 16. August, 2017 (edited) mælger skrev, for 15 minutter siden: Er der nogen der har erfaring med Afrodite klub på Fyn?Jeg var der, men alle var med en pige. Jeg vidste ikke, jeg kan tilbyde piger eller ej.Derfor sad jeg alene og så bare kiggede på andres sex. Jeg skal have min pige med, eller jeg kan bede om sex, eller jeg må vente på piger, måske de vil sex med mig? Mægler, det er jo en swingerklub, og der kommer også singelpiger her (prostituerede er bestemt ikke velkommen) Man har altid lov til at spørge en pige om hun vil lege - uanset og hun er alene eller sammen med en fyr kommer man i swingerklub er det for de flestes vedkommende for at lege med flere Redigeret 16. August, 2017 af Globetrotter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 16. August, 2017 Jeg har været der en gang og der havde jeg da sex med en andens pige men jeg var heldig kan jeg ikk sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 16. August, 2017 Prøv at kontakte Desserten, hun har været både i Ringe og Kolding.. http://www.sexpiger.dk/3471 Eller inviterer hende med.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 19. August, 2017 (edited) mælger skrev, den 16/8/2017 at 12:10: Er der nogen der har erfaring med Afrodite klub på Fyn?Jeg var der, men alle var med en pige. Jeg vidste ikke, jeg kan tilbyde piger eller ej.Derfor sad jeg alene og så bare kiggede på andres sex. Jeg skal have min pige med, eller jeg kan bede om sex, eller jeg må vente på piger, måske de vil sex med mig? Jeg tager da gerne med en dag, tager bare en single aften, der skulle der være kvinder jeg er en mand Redigeret 19. August, 2017 af most wanted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 30. April, 2018 Nogle med friske erindringer fra Afrodite? Skal snart til Fyn og kunne godt tænke mig at prøve en swingerklub. Afrodite ligger tæt på hvor jeg skal være. På forhånd tak nordjyden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg