Guest kongo79 Skrevet 20. August, 2017 Hej Har fundet endnu en tøs på tinder som ønsker at blive brugt af flere Hun er 32 år, musik lærer, og skal kneppes i alle huller. 1 Time 1000 kr. Afslutning hvor man vil, sex er med kondom, hun sutter uden. Hun elsker sex og skal tages rigtig hårdt Det er klokken 20 på frb og varer en 1 Time.. Måske lidt mere hvis der er godt gang i den. Tilmelding er med tlf på [email protected] hvori sms bliver sendt ud på dagen Bemærk at jeg kun søger 2 ekstra mænd så vi Max bliver 3 om hende.. Mænd skal ha en fornuftig bmi (ikke tykke) og Max 48år samt skandinavisk oprindelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 20. August, 2017 PS... Hun har aldrig prøvet mere end 1 mand af gangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 20. August, 2017 Har pt de fyrer jeg skal bruge tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasseslem 4 Skrevet 23. August, 2017 Damn, det gad jeg godt at have set i tide! Det lyder jo som mit drømmescenarie... Håber at det var fedt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg