20 and curious 29 Skrevet 24. August, 2017 Hej vennerne, min kæreste og jeg er ude efter noget eventyr og søger derfor en mand der kan kneppe hende for øjnene af mig. Det spændende i dét er, hvis du har en stor pik - og her taler vi ihvertfald 20+. Min kæreste og jeg er begge 21 år gamle og bor i storkøbenhavn, og vil gerne udforske imorgen eller lørdag aften Hun er 163 - 58 kg - c/d skål - stor fyldig røv - piercinger i begge brystvorter og i navle - tatoveringer - brunette - og et super frækt ansigt. Først og fremmest: hvis du ønsker at være med her i weekenden skal du sende et billede i min indbakke af dit udstyr samt alder og størrelse på udstyr. Det er en klart fordel hvis du har erfaring med sådan nogle aftaler Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unggut25 34 Skrevet 24. August, 2017 @22 cm and thick Mon ikke det er noget for dig, godt nok forbi Storebælt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 24. August, 2017 Fræææækt.. men godt nok på den forkerte side af sundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. August, 2017 Unggut25 skrev, for 13 timer siden: @22 cm and thick Mon ikke det er noget for dig, godt nok forbi Storebælt. Ha ha tak for prejet Men nej, tror ikke lige det er noget for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 25. August, 2017 Jeg er desværre ikk helt 20 cm men ville da gerne hjælpe hvis det var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emperor 9 Skrevet 17. November, 2019 Hejsa.. er dette måske aktuelt igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg