XXXfootlover 2299 Skrevet 27. August, 2017 Louie De Palma skrev, for 16 minutter siden: Det var helt som forventet: http://denstoredanske.dk/Natur_og_miljø/Zoologi/Adfærdsbiologi/indlæring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 27. August, 2017 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Det har ikke så meget med moralvogtere at gøre. Ting – og navnlig de ufattelige – skal have tid til at falde lidt på plads. Lige efter krigen var det jo heller ikke velset at fyre vittigheder af med jøder og gasregninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 28. August, 2017 Hvis man ikke kan lide at se noget, så er det da heldigvis muligt at dreje hovedet væk og kigge på noget andet. Det er trodt alt et frit land, hvor ingen tvinger dig til at tie og heller ikke til at se på noget bestemt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 28. August, 2017 Borende X skrev, for 23 timer siden: Det har ikke så meget med moralvogtere at gøre. Ting – og navnlig de ufattelige – skal have tid til at falde lidt på plads. Lige efter krigen var det jo heller ikke velset at fyre vittigheder af med jøder og gasregninger. Strengt taget er det (i de kredse jeg kommer) stadig ikke velset at komme med den slags vittigheder. Og vittigheder, der har racistiske eller gruopvækkende indhold, er i mine øjne (ører) ikke morsomme, så jeg plejer at sætte kikkerten for det døve øre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 28. August, 2017 (edited) Oldtimer skrev, for 2 timer siden: Strengt taget er det (i de kredse jeg kommer) stadig ikke velset at komme med den slags vittigheder. Og vittigheder, der har racistiske eller gruopvækkende indhold, er i mine øjne (ører) ikke morsomme, så jeg plejer at sætte kikkerten for det døve øre. Nu er det jo også totalt afsporet grænsende til direkte uintelligent at sammenligne et par ubåds jokes (uanset om man finder dem upassende eller ej) med den systematiske udryddelse af 6 mio. jøder under det borende H's regime. Redigeret 28. August, 2017 af XXXfootlover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg