sofus 2 63 Skrevet 27. August, 2017 Moden thai pige i Aarhus ca. 35+ Som giver en god massage og Fp.med div.også anal Massagen er det vigtigste Nogen der har erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 27. August, 2017 Ninas Thaimassage. Se thailisten i min signatur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fingernem 2 Skrevet 27. August, 2017 Ja så er der Nong i Trepkasgade lige ved ringvejen. Hun kan det hele og er tilmed smuk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Souhaite 23 Skrevet 27. August, 2017 Nong i Trepkasgade er en moden frugt og kan købes til alt på fire. Muligvis har vi god tid jeg tror hun bor her jeg ser hun blev hentet af en hvid bil med en dansk mand. Hun har nok ikke kun 5 ugers pas. Nong knepper godt i alle huller det er rigtig lækkert. Hun kan på det stærkeste anbefales som en erfaren GP. Hun er også god til massage, men sex er bedts. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boner 19 Skrevet 27. August, 2017 Spændende Sou haite. Når du er så oplyst kan du så ikke fortælle hvad prisen er for anal. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Souhaite 23 Skrevet 2. September, 2017 Er der anal på Randersvej 13? med eller uden gummi? Nong vil vældig gerne være i den dyre ende på skala Århus, men der kan forhandles. Sexsygdom kan føres med anal uden gummi og Nong plus Kat kan finde på super anal (uden gummi). Tilsvarende i munden med kønssygdom. Er der sår eller lignende ved mund eller anus kan det skyldes gonore. Gonorebaktusen er multiresistent, av Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 2. September, 2017 Hvad tager Nong for en tur i røven? Og hvad med Cat? Er hun til røvpuling, og i givet fald, hvad koster det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Souhaite 23 Skrevet 2. September, 2017 Nong oppe i Århus kan være i et humør hvor alt er for dyrt for dig ellers i området op til halvanden. Oppe i Randers kan man intet vide ved den ene og ved Any bestemmer jeg ofte prisen - hun er helt til ug. Jeg tror helt sikkert jeg kan hive hende med til i kirken om det skulle gå sådan. Ved Any er det kun de unge piger der er fast pris. Her i Vejle er der tilsvarende, dem tager Vi en anden dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 2. September, 2017 Souhaite skrev, for 3 timer siden: Nong oppe i Århus kan være i et humør hvor alt er for dyrt for dig ellers i området op til halvanden. Oppe i Randers kan man intet vide ved den ene og ved Any bestemmer jeg ofte prisen - hun er helt til ug. Jeg tror helt sikkert jeg kan hive hende med til i kirken om det skulle gå sådan. Ved Any er det kun de unge piger der er fast pris. Her i Vejle er der tilsvarende, dem tager Vi en anden dag. Any? Hvad tager hun for en gang græsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg