Guest Helot Skrevet 30. August, 2017 Må bekende kulør - jeg har også været der. Blot fordi jeg var nysgerrig og fordi det var frækt. Første gang gik jeg derfra med en masse alarm klokker. Kunne ikke rigtig mærke hvad der skete bag forhænget, men kunne godt mærke at jeg kom - sådan lidt en tom fornemmelse, men kvinde der snakkede var fræk nok. Kom tilbage nogle dage efter for at få styr på min nysgerrighed. Hvad stod der på dørskiltet o.s.v. Kunne FB og google hjælpe mig - men uden succes, kunne dog finde finde lidt på manden på adressen, hvilket passer fint på beskrivelsen af manden herover. Billederne på profilen på det tidspunkt jeg besøgte adressen, var bestemt fake !! Mit andet besøg var som det første - jeg kom, men var forvirret. VILDT Komisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2013 Skrevet 30. August, 2017 Lortetråd Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. August, 2017 8000 skrev, for 35 minutter siden: Lortetråd Venligst 8000 Lorteindlæg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1095 Skrevet 30. August, 2017 Suveræn tråd. Tak for de morsomme og ærlige indlæg. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2013 Skrevet 30. August, 2017 AalborgLook skrev, for 34 minutter siden: Lorteindlæg. Været der 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 30. August, 2017 Jeg har også været der - jeg tænkte nok at der var noget lusk. Tak for forklaring. Man burde kigge forbi igen og give ham en lærestreg. Uanset hvor komisk det så en måtte være, synes jeg ikke det er iorden. Og nej - jeg mener ikke tæsk eller noget i den stil. Bare en bestemt forskrækkelse så den taber bag gardinet topper sit svindelnummer. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 31. August, 2017 8000 skrev, for 19 timer siden: Lortetråd Venligst 8000 Syntes på ingen måde at det er en "Lortetråd". Det er netop sådan noget det er godt at få frem i lyset og advaret andre kunder imod. At det så også er vældig humoristisk og god underholdning at læse tråden, gør det kun bedere. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1084 Skrevet 1. September, 2017 "Hun" annoncerer igen i dag. "Ingen fysisk kontakt" Nej det er tilsyneladende rigtigt Hvilken maskine kommer man mon i, hvis hun skal vende sig rundt, så man kan tage hende bagfra ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 3. September, 2017 8000 skrev, den 30/8/2017 at 16:18: Lortetråd Venligst 8000 Ha ha..du lyder som en der pludseligt føler dig snydt, emn det gør jo ikke tråden til en lortetråd, med mindre det er dig der har glortyholet ved Horsens og følder det er træls at blive afsløret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 3. September, 2017 (edited) mogms skrev, den 29/8/2017 at 17:17: Hey F4k! Tak for kommentaren. Er glad for at jeg ikke står alene her. Tror heller ikke at jeg kommer igen... Det er altså ret sjovt det her. Længe siden jeg har moret mig så meget over et indlæg på eroguide. Og det må da indrømmes at det er ret kreativt fundet på af den hustler Redigeret 3. September, 2017 af Lubovnik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 3. September, 2017 Man må bare håbe, at han husker at vaske legetøjet grundigt. Imellem de forskellige gæster/kunder/ofre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2013 Skrevet 3. September, 2017 youngatheart skrev, for 13 timer siden: Ha ha..du lyder som en der pludseligt føler dig snydt, emn det gør jo ikke tråden til en lortetråd, med mindre det er dig der har glortyholet ved Horsens og følder det er træls at blive afsløret Fuck Busted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 13. September, 2017 Det da bare at anmelde på annonceligt...Hele tiden..SÅ får det en ende..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 14. September, 2017 KristianB skrev, for 12 timer siden: Det da bare at anmelde på annonceligt...Hele tiden..SÅ får det en ende..? Vil lige sige at det ikke hjælper en skid at anmelde på annoncelight. Aner ikke hvorfor de har sådan en mulighed, for de gør aldrig noget ud af det. Jeg har bare anmeldt så meget derinde, og på trods af det dukker de samme snyde annoncer og annoncer med huggede billeder op hver eneste dag derinde. Jeg har skrevet til dem at jeg ikke gider hver eneste dag at finde webadresser til dem vedr stjålne/falske billeder på de samme personer, da de jo burde lige som jeg kunne se det er de samme der igen og igen laver disse numre. Så deres anmelde funktion giver jeg ikke en skid for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 14. September, 2017 Er det mon de samme der nu er rykket til Esbjerg ?? https://annoncelight.dk/showad/235078 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 16. September, 2017 youngatheart skrev, den 9/14/2017 at 12:36: Er det mon de samme der nu er rykket til Esbjerg ?? https://annoncelight.dk/showad/235078 Det kunne godt lyde som om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElBimbo 0 Skrevet 23. September, 2017 omg and I was thinkikg about going there Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 8. Oktober, 2017 Vil lige gøre opmærksomt på at de stadig prøver at snyde folk. Det kan jo gå ret galt hvis det er den forkert person der ser at det er en mand der er ved at give et blowjob til ham. Er 99% sikker på at det her er fra samme par. https://annoncelight.dk/showad/236825 Her er de dog ærlige at det er en mand man skal kneppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diller_Daller 8 Skrevet 12. Oktober, 2017 Hej jeg er ny her inde.. Oprette mig udelukkende denne tråd.. Det har simpelthen været for god griner... Julius skrev, den Friday, September 01, 2017 at 18:38: "Hun" annoncerer igen i dag. "Ingen fysisk kontakt" Nej det er tilsyneladende rigtigt Hvilken maskine kommer man mon i, hvis hun skal vende sig rundt, så man kan tage hende bagfra ... Jeg finder det virkelig morsomt da jeg havde tænkt mig at skrive til "hende" i dag... Mand34Horsens skrev, den Sunday, October 08, 2017 at 16:07: Vil lige gøre opmærksomt på at de stadig prøver at snyde folk. Det kan jo gå ret galt hvis det er den forkert person der ser at det er en mand der er ved at give et blowjob til ham. Er 99% sikker på at det her er fra samme par. https://annoncelight.dk/showad/236825 Her er de dog ærlige at det er en mand man skal kneppe. Og bonus joken er at jeg har skrevet til hende, blev nysgerrig, og ville høre om hvad hun mente med en kigger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papa 31 Skrevet 12. Oktober, 2017 Griner Tak for en super anmeldelse. Hvad kan man sige... Shit happens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 22. Januar, 2018 Så er den her igen : https://annoncelight.dk/showad/242778 PAS PÅ ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F4k 29 Skrevet 22. Januar, 2018 Er der ikke en, der kan tage en for holdet og afprøve dominans delen. vil gerne vide om de kan fake den 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg