sorthankat 11 Skrevet 2. September, 2017 Vil gerne høre om der er nogen der har mødt denne pige i Århus hun er måske fra Tyrkiet Er det en fake eller irl. pige ❤Fræk og liderlig ARABER i Århus C Midtjylland I dag, kl. 01:16 Hej frækkert, har du nogensinde tænkt, at du godt kunne kneppe en udlænding men aldrig har fået chancen?? JEG kan opfylde dine fantasier om det "forbudte frugt " Mine data er 150 cm 61 kilo b skål 19 årSex foregår KUN med kondom men for yderligere 300 kr ekstra kan du få suttet din pik uden gummi !! Deephthroat +200 30 min. 1300 60 min. 2000 M Sidst ændret: I dag, kl. 21:17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moondog Skrevet 2. September, 2017 Hun er fra Syrien. Hun er en sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. September, 2017 (edited) moondog skrev, for 7 timer siden: Hun er fra Syrien. Hun er en sød pige. Fedt! Dina på Sjælland er også med Syriske aner..Måske piger fra Syrien er mere friske end gennemsnittet dernede ?, nu når der ikke er så mange med rødder fra Mellemøsten/Arabien i branchen.. Redigeret 3. September, 2017 af Administrator Billede fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 3. September, 2017 Syrien ligefrem, troede hun er fra Tyrkiet selvom hun skriver hun er araber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. September, 2017 Peter26 skrev, 1 time siden: Syrien ligefrem, troede hun er fra Tyrkiet selvom hun skriver hun er araber Syrere er vel også arabere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 3. September, 2017 Borende X skrev, for 46 minutter siden: Syrere er vel også arabere? Ja, men tyrkere er ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorthankat 11 Skrevet 3. September, 2017 sorthankat skrev, for 12 timer siden: Vil gerne høre om der er nogen der har mødt denne pige i Århus hun er måske fra Tyrkiet Er det en fake eller irl. pige ❤Fræk og liderlig ARABER i Århus C Midtjylland I dag, kl. 01:16 Hej frækkert, har du nogensinde tænkt, at du godt kunne kneppe en udlænding men aldrig har fået chancen?? JEG kan opfylde dine fantasier om det "forbudte frugt " Mine data er 150 cm 61 kilo b skål 19 årSex foregår KUN med kondom men for yderligere 300 kr ekstra kan du få suttet din pik uden gummi !! Deephthroat +200 30 min. 1300 60 min. 2000 hej ser frem til at en har møder hende Sidst ændret: I dag, kl. 21:17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 9. August, 2018 Vil gerne være sammen med hende igen, Skriv hvis nogen af jer har kontakt til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 9. August, 2018 Hun er på Sugardaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 17. Oktober, 2018 Nogen der har nummeret på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 18. Oktober, 2018 Den grå skrev, den 9/8/2018 at 17:08: Hun er på Sugardaters Hvad hedder hun derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 18. Oktober, 2018 NewPunter skrev, for 12 timer siden: Hvad hedder hun derinde? Jeg er ikke aktiv derinde lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 19. Oktober, 2018 går ud fra det er hende her i mener https://sugardaters.dk/show?alias=GangbangGirl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fantasiogdrøm 12 Skrevet 19. Oktober, 2018 spændende at Høre nærmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fantasiogdrøm 12 Skrevet 19. Oktober, 2018 venligst hold mig postet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 29. Juni, 2019 Så er hun tilbage ;-) Nogen som har været sammen med hende? https://sugardaters.dk/show?alias=Lexiiie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 7. Juni, 2020 Hun er tilbage igen efter lang tid! Hun tilbyder mere end hun gjorde før https://annoncelight.dk/showad/275216 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 7. Juni, 2020 Annoncen er slettet igen! Det var hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 8. Juni, 2020 Peter26 skrev, for 9 timer siden: Annoncen er slettet igen! Det var hurtigt Som Jeg husker det fra sidst hun havde annonce på al så er den kun aktiv de dage hun er at træffe så mon ikke hun kommer på igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 9. Juni, 2020 NY ANNONCE https://annoncelight.dk/showad/298049 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 9. Juni, 2020 Wolfen0204 skrev, for 7 timer siden: NY ANNONCE https://annoncelight.dk/showad/298049 Dejligt, hun var en god oplevelse, da jeg besøgte hende, men det var vist en lille smule billigere. Hendes priser varierede voldsomt på et tidspunkt (måske afhængigt af, om det var via sugardaters eller annoncelight?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 30. November, 2020 Nogle som ved om hun kommer tilbage igen? Hun var dejlig. Eller er der andre rigtige araber som tilbyder sig? Enten GP eller SB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 30. November, 2020 ppd skrev, den 2.9.2017 at 23:43: Fedt! Dina på Sjælland er også med Syriske aner..Måske piger fra Syrien er mere friske end gennemsnittet dernede ?, nu når der ikke er så mange med rødder fra Mellemøsten/Arabien i branchen.. der findes også kristne piger fra syrien ... ikke alle er muslimer og dermed under total kontrol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg