KF 5089 Skrevet 4. September, 2017 Maya Kathrine skrev, for 1 time siden: Det er et total af alle reaktioner og "Vred" giver som den eneste minus. Resten giver plus. RETTELSE: Som admin siger længere nede så giver forvirret og sørgelig ingen ændring i pointene. Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. KF. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 4. September, 2017 Nu føler jeg mig helt forvirret og sørgelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest autisten Skrevet 5. September, 2017 KF skrev, for 13 timer siden: Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. KF. Nåh, hvor er det synd for dig. Jeg tvivler dog på, at det sker. Du har jo mange, der er enige med dig herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. September, 2017 autisten skrev, for 4 minutter siden: Nåh, hvor er det synd for dig. Jeg tvivler dog på, at det sker. Du har jo mange, der er enige med dig herinde. Ellers må der oprettes en like-bank, hvor man kan låne, hvis saldoen bliver negativ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 5. September, 2017 KF skrev, for 14 timer siden: Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. KF. Jeg har allerede fået mit første minus - på et af mine bedste og mest inspirerede skriv nogensinde Det her vil blive sjovt ... eller noget At blive vred og gå i fight med nogen er vel ok, men "Dislike"? Den nye tøsedrengeknappen. Virker lidt fejt. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. September, 2017 hæ hæ Det er da meget nemt....man opretter en masse "bølle-Handels" og giver sig selv en masse liks, og alle de andre en masse vrede, liks... Nej hvad skal nu det til for? en vredeknap og pointskala? Popularitetskonkurance? eller for at vi kun skal skrive pussenussetrold? Enig med Bananen! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 5. September, 2017 Jeg kan se muligheden er der for at man kan like ens egne indlæg Hvis nogen skulle have lyst til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 5. September, 2017 Lady Cherie skrev, for 6 timer siden: hæ hæ Det er da meget nemt....man opretter en masse "bølle-Handels" og giver sig selv en masse liks, og alle de andre en masse vrede, liks... Nej hvad skal nu det til for? en vredeknap og pointskala? Popularitetskonkurance? eller for at vi kun skal skrive pussenussetrold? Enig med Bananen! Vi er opmærksomme på udfordringen, og vil fjerne minuset på pointskalaen hvis det reelt bliver et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 5. September, 2017 Lady Cherie skrev, for 6 timer siden: Popularitetskonkurance? eller for at vi kun skal skrive pussenussetrold? Enig med Bananen! Du vil altid være mit pussenussetrold Cherie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kallek 1390 Skrevet 5. September, 2017 (edited) I think one emoji is missing. This one would be useful in the picture threads of Hyggesnak. Redigeret 5. September, 2017 af kallek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 6. September, 2017 Aros skrev, for 12 timer siden: Jeg kan se muligheden er der for at man kan like ens egne indlæg Hvis nogen skulle have lyst til det Hvis man kunne, så kan man ikke længere. Det kan stadig se ud som om man gør, man vil dog opleve at når man henter siden påny, er like'et ikke blevet gemt. Det kunne godt have være lave pænere fra forum-udviklernes side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 6. September, 2017 Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden: Hvis man kunne, så kan man ikke længere. Det kan stadig se ud som om man gør, man vil dog opleve at når man henter siden påny, er like'et ikke blevet gemt. Det kunne godt have være lave pænere fra forum-udviklernes side. OK måske man heller ikke kunne men det så bare ud som om man kunne, jeg havde ikke prøvet det efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 6. September, 2017 KF skrev, den 9/5/2017 at 00:23: Jeg forudser, mine knap 3700 point vil være i minus inden månedens udgang Bliver ens "rank" degraderet, i tilfælde af at ens reputation kommer under nulpunktet?. KF. Tror jeg faktisk du har ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 7. September, 2017 Personligt synes jeg også at den gamle ”synes godt om” knap var bedre, men nu skal vi i dårligste facebook-stil tage stilling til om vi: Synes godt om Er vrede Sørgerlige Forvirret Vil sige haha ’ Eller bare tak For mange af os har synes godt om knappen nok været udtryk for om vi har enige eller bare synes at det var et godt indlæg. For de, der er forvirrede, må man anbefale blot at klikke på hjertet, og igen på hjertet. Folkene bag forummet kan nok ikke gøre så meget, da jeg må gå ud fra at det er en ændring, der ligger i det software, der anvendes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 9. September, 2017 (edited) Maya Kathrine skrev, den 5/9/2017 at 23:30: Vi er opmærksomme på udfordringen, og vil fjerne minuset på pointskalaen hvis det reelt bliver et problem. Det er en rigtigt dårlig ide at have muligheden for at tage "likes" fra andre, det åbner muligheden for barnlig chikane - og forudsigeligt nok ser vi det først i "Politik". Det vil være klogt at fjerne den igen hvis ikke moderationen skal opgraderes. Redigeret 9. September, 2017 af Findus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. September, 2017 (edited) Findus skrev, for 27 minutter siden: Det er en rigtigt dårlig ide at have muligheden for at tage "likes" fra andre, det åbner muligheden for barnlig chikane - og forudsigeligt nok ser vi det først i "Politik". Det vil være klogt at fjerne den igen hvis ikke moderationen skal opgraderes. Helt enig. Jeg synes heller ikke, at den knap er den helt store åbenbaring. Redigeret 9. September, 2017 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. September, 2017 Borende X skrev, for 2 timer siden: Helt enig. Jeg synes heller ikke, at den knap er den helt store åbenbaring. Du bruger den da ellers flittigt, kan jeg se i mine notifikationer. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 9. September, 2017 Finn1101 skrev, den 9/7/2017 at 23:28: For mange af os har synes godt om knappen nok været udtryk for om vi har enige eller bare synes at det var et godt indlæg. Nemlig, og så bruger jeg da også synes godt om knappen, for at bekræfte jeg har læst beskeden eller for at sige tak, hvis det f.eks. er svar på en efterlysning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. September, 2017 (edited) KF skrev, for 13 minutter siden: Du bruger den da ellers flittigt, kan jeg se i mine notifikationer. KF. Hvordan kan det være, at jeg vidste, at denne fra reaktion ville komme netop fra dig? . Vi kan vel være enige om, at det er OK, at vi er rygende uenige politisk, og formodentlig er vi også enige om, at den sete anvendelse af knappen er ganske uhensigstmæssig? Er vi enige så langt, kan vi måske også være enige om, at det er urimeligt, at vredesknappen skal trække fra og på denne måde kunne bruges til chikane. Jeg har aldrig været tilhænger af denne knap, omend den vil kunne spare nogle indlæg. Redigeret 9. September, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. September, 2017 Borende X skrev, for 16 minutter siden: ... Jeg har aldrig været tilhænger af denne knap... Måske ikke tilhænger, men dog flittig bruger KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. September, 2017 Borende X skrev, for 18 minutter siden: Hvordan kan det være, at jeg vidste, at denne fra reaktion ville komme netop fra dig? . Måske fordi du kan huske, hvis indlæg du flittigt har brugt den vrede reaktion på?. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. September, 2017 (edited) KF skrev, for 8 minutter siden: Måske fordi du kan huske, hvis indlæg du flittigt har brugt den vrede reaktion på?. KF. Forklaringen er nok snarere, at jeg efterhånden ved, hvordan du tænker. Redigeret 9. September, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 9. September, 2017 Ro på gamle drenge, BX og KF. Ellers tilkalder jeg plejepersonalet, så i kan komme ind på hver jeres værelser igen, og hvile. I har vist været for lang tid i fællesrummet for i dag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 9. September, 2017 @Bear og @KF, Selv om jeg i reglen synes godt om jeres velfunderede indlæg og også bifalder den patos, som nogle af dem indeholder, så tillader jeg mig at antyde.: At det snart er på tide, at I går udenfor og afklarer jeres personligheder med næverne. I er begyndt (for længe siden) at være trættende i jeres måde at hænge fast i rillen på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg