Rejsenetværk 9729 Skrevet 4. September, 2017 Jeg har bemærket at en del brugere nu har en avatar i form af en cirkel i forskellige farver, og med et bogstav inde i cirklen Er det et nye tiltag fra Eroguides side? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 4. September, 2017 Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden: Jeg har bemærket at en del brugere nu har en avatar i form af en cirkel i forskellige farver, og med et bogstav inde i cirklen Er det et nye tiltag fra Eroguides side? Venlig hilsen Rejsenetværk Hele forummet er blevet opgraderet med et større(ret stort) release fra firmaet som leverer forummet. En lille del af det er disse avatars. Jeg skal nok forsøge at uddybe hvad nyheder der ellers er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 4. September, 2017 Tror vidst bare det er en standard indstilling i board softwaren. Bogstavet svarer til begyndelsesbogstavet i brugerens navn. Youtube og andre Google websites gør det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg