wobleren 144 Skrevet 6. September, 2017 Logebrødre, Nogen der har været hos frodige sofie i kolding, der annoncerer på annoncelight og vist har en profil herinde? https://annoncelight.dk/showad/234006 Er hun ægte... og sød? mvh Wobleren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 6. September, 2017 Jeg har skrevet til hende, faktisk 2 gange, men hun svarer ikke. Ærgeligt for hun er sikkert sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frodigesofie Skrevet 10. September, 2017 Hej dejlige mænd Jeg har haft travlt, både på kundefroten og det private liv. Så når ikke altid at svare. Jeg har desværre haft dødsfald i familien, og har derfor været lidt fraværende hen over weekenden her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders_k 55 Skrevet 4. Marts, 2018 Jeg er meget interesseret i at høre mere om Sofie. Er der ingen, der kan berette noget? Ellers må jeg jo "ofre" mig og få afprøvet hendes blowjob : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 5. Marts, 2018 Jeg følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stiverten 1 Skrevet 8. August, 2018 Hej, er der nogen der har besøgt Sofie og vil fortælle lidt om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 8. August, 2018 Eftersom at hendes annonce er fra 3 januar i år og lover knald mellem jul og nytår, er der nok en vis risiko for at hun ikke er i branchen mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 8. August, 2018 Annonce fra idag: https://annoncelight.dk/showad/242035 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frodigesofie Skrevet 8. August, 2018 Min annonce skulle da meget gerne være fra i dag af? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 31 Skrevet 9. August, 2018 (edited) Du kan finde nogle ældre anmeldelser af hende... Da hun huserede i Sønderborg under navne som MissCsthsrina og Dejlige Marie... Man løb vel tør for interesserede kunde i Sønderborg og omegn og flyttede til Kolding for at prøve lykken ..... fandt et link på anmeldelse Redigeret 9. August, 2018 af snole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frodigesofie Skrevet 9. August, 2018 Snole - har du været her? Siden du med sikkerhed kan sige at det er mig? Haha flyttede til Kolding for at prøve lykke. Argh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 9. August, 2018 Frodigesofie skrev, for 18 timer siden: Min annonce skulle da meget gerne være fra i dag af? Ikke den der linkes til i trådstarten, den er fra januar. Det kan være du skulle få den slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 10. August, 2018 Jeg har mødt hende flere gange, dog kun i Sønderborg. Som regel til et super godt blowjob, men har også knaldet hendes dejlige glatte fisse et par gange. Senest jeg mødte hende, var hun på et kort visit i Sønderborg området, hvor jeg fik en guffer i bilen. Jeg besøger hende gerne igen, og kan kun varmt anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 16. Oktober, 2018 Jeg var meget tilfreds med mit besøg, eneste problem er st hun nu er kommet lidt for tæt på hjemmet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 3. December, 2018 Har hun en aktiv annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg