Hop til indhold

Recommended Posts

Til dem som endnu ikke har prøvet Royal Thai-massage i Holmbladsgade på Amager,

De er super dygtige til deres arbejde. og det er noget af det bedste Thai massage man får i byen. Men går man efter noget ekstra, så find et andet sted. Royal Thai-massage giver under ingen omstændigheder ekstra. De lægger da heller ikke op til noget, og spørger heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er kommet der siden de åbnede og nogle af pigerne tilbyder HJ, men jeg tror ikke, at ejerne ved det.

Til gengæld plejer man, at få super god og kompetent massage hos dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ravnen skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er kommet der siden de åbnede og nogle af pigerne tilbyder HJ, men jeg tror ikke, at ejerne ved det.

Hj, så er det godt du ikke siger det :ph34r: Hmmm :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ravnen skrev, for 3 timer siden:

Så ved jeg ikke, hvem det er du har været hos. For jeg har prøvet de fleste af dem flere gange endda. Og ingen af dem var bare i nærheden af, at være nede og pille:-) Og jeg er hverken gammel, eller frastødende på nogen måde efter sigende:-)

Redigeret af Amagerstar
Manglede tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerstar skrev, den 7/9/2017 at 22:23:

ingen af dem var bare i nærheden af, at være nede og pille:-) Og jeg er hverken gammel, eller frastødende på nogen måde efter sigende:-)

De piller kun ved gamle og frastødende, for de betaler bedst.

1. Hvorfor skriver du egentlig under "efterlysninger"?

2. Hvorfor skriver du egentlig igen om Royal og lægger vægt på at man ikke kan få noget som helst pilleri?

3. Hvornår lærer du, at det der gælder for dig, ikke nødvendigvis gælder for alle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Ravnen skrev, den 09/09/2017 at 16:49:

Jeg er på ingen måde en muskuløs model, måske er det derfor jeg bliver det tilbudt? :)

Ja. Helt sikkert. For så ved de de kan banke dig hvis du sladrer.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...