Modenmand 12 Skrevet 11. September, 2017 Hvor mange kvinder besøger endelig gper? Kender selv flere kvinder der på løningsdagen tager over og lufter missen hos en gp. Hvor mange kender i? Og jeg mener kvinder som besøger kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 Jeg er selv endnu ikke blevet kontaktet af en pige, men glæder mig da til den dag, det - forhåbentligt - sker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Modenmand 12 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, for 6 minutter siden: Jeg er selv endnu ikke blevet kontaktet af en pige, men glæder mig da til den dag, det - forhåbentligt - sker Når okay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, for 7 minutter siden: Jeg er selv endnu ikke blevet kontaktet af en pige, men glæder mig da til den dag, det - forhåbentligt - sker Det gør jeg også men ved ikke om jeg ville kunne lide at slikke Fisse. Er jo vant til en pik Kunne rigtig godt tænke mig at prøve og blive slikket af en kvinde som er bi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle45 7 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, 1 time siden: Jeg er selv endnu ikke blevet kontaktet af en pige, men glæder mig da til den dag, det - forhåbentligt - sker Kunne et par så ikke friste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 11. September, 2017 Lufter missen, virkelig? Charmerende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 StudineMILF skrev, 1 time siden: Det gør jeg også men ved ikke om jeg ville kunne lide at slikke Fisse. Er jo vant til en pik Kunne rigtig godt tænke mig at prøve og blive slikket af en kvinde som er bi. Jeg kan kraftigt anbefale begge dele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Lufter missen, virkelig? Charmerende. Ja, jeg har da hørt værre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 Pelle45 skrev, for 28 minutter siden: Kunne et par så ikke friste? Jo da Jeg er til ham, hende og begge samtidigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, for 1 minut siden: Jeg kan kraftigt anbefale begge dele Så kunne det da være man skulle tage sig sammen. Der er da af og til et par som skriver til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Så kunne det da være man skulle tage sig sammen. Der er da af og til et par som skriver til mig. Gør det - det værste jeg har været ude for i den henseende, var at jeg gik derfra endnu mere sulten end jeg var, da jeg dukkede op 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, Lige nu: Gør det - det værste jeg har været ude for i den henseende, var at jeg gik derfra endnu mere sulten end jeg var, da jeg dukkede op Jeg har længe været hook på en trekant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. September, 2017 Har ikk været hos en gp men har været med kvinder.. Det er så dejligt.. Lidt mere intimt syntes jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 kvinde 1966 skrev, for 5 minutter siden: Har ikk været hos en gp men har været med kvinder.. Det er så dejligt.. Lidt mere intimt syntes jeg Sandt - at det er dejligt, altså - ved ikke, om jeg synes at det er mere intimt - men det er ialfald mere blidt - hvis det altså er to bikvinder sammen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, for 2 minutter siden: Sandt - at det er dejligt, altså - ved ikke, om jeg synes at det er mere intimt - men det er ialfald mere blidt - hvis det altså er to bikvinder sammen Rigtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 11. September, 2017 kvinde 1966 skrev, for 26 minutter siden: .. Lidt mere intimt syntes jeg Sådan er det også min oplevelse med m-m 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 11. September, 2017 MizzAnne skrev, for 26 minutter siden: Sandt - at det er dejligt, altså - ved ikke, om jeg synes at det er mere intimt - men det er ialfald mere blidt - hvis det altså er to bikvinder sammen Intimt og frækt er ordet ved m-m ....ikke så mange dikkedarer og man ved hvad man har har med at gøre og hvordan det virker og føles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 11. September, 2017 DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden: Intimt og frækt er ordet ved m-m ....ikke så mange dikkedarer og man ved hvad man har har med at gøre og hvordan det virker og føles Sandt - men jeg har så sandelig ligeså meget intimitet med den rette mand også For mig er det personligheden, der er det største turn-on - om det så er en kvinde eller en mand, jeg er sammen med - det er mindre vigtigt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Modenmand 12 Skrevet 11. September, 2017 spændende samtale andre brugere på eg på gerne komme med deres input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 11. September, 2017 Pelle45 skrev, for 3 timer siden: Kunne et par så ikke friste? Det så frækt og pirrende med besøg af par, sker bare for sjældent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 11. September, 2017 Modenmand skrev, for 20 minutter siden: spændende samtale andre brugere på eg på gerne komme med deres input Har tidligere givet udtryk for jeg gerne vil inviteres med til anden GP af en af mine gæster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Modenmand 12 Skrevet 11. September, 2017 Kinky Camilla skrev, for 2 minutter siden: Har tidligere givet udtryk for jeg gerne vil inviteres med til anden GP af en af mine gæster du vil ikke kontakte hende selv? eller er der noget jeg misforstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 11. September, 2017 Modenmand skrev, for 23 minutter siden: du vil ikke kontakte hende selv? eller er der noget jeg misforstår Forstået det sådan at jeg gerne vil ha en gæst med og jeg vil da gerne kontakte pigen om hun vil ha os på visit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Modenmand 12 Skrevet 11. September, 2017 Kinky Camilla skrev, for 1 minut siden: Forstået det sådan at jeg gerne vil ha en gæst med og jeg vil da gerne kontakte pigen om hun vil ha os på visit når ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. September, 2017 Kinky Camilla skrev, 1 time siden: Har tidligere givet udtryk for jeg gerne vil inviteres med til anden GP af en af mine gæster Det lyder som en ny variation. Susanne Legelyst havde, da hun stadig var i branchen, jævnligt veninder med på arbejde. Det var nemmere, end hvis du skulle ud og score i nattelivet. Her var der altid gevinst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg