Guest Alkoholikeren Skrevet 11. September, 2017 En af mine - mange gode - oplevelser uden for betalings sex markedet, var en u gdomskæreste der åbent fortalte mig at hun også var til piger, altwså bi seksuel, og ind i mellem kom hende veninde der var bi seksuel, og kæresteløs i en periode, og de gjorde mig meget glad og bagefter hinanden glade. Det var for fedt at være en del af....de ville have mig som tilskuer....når de var sammen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. September, 2017 Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden: En af mine - mange gode - oplevelser uden for betalings sex markedet, var en u gdomskæreste der åbent fortalte mig at hun også var til piger, altwså bi seksuel, og ind i mellem kom hende veninde der var bi seksuel, og kæresteløs i en periode, og de gjorde mig meget glad og bagefter hinanden glade. Det var for fedt at være en del af....de ville have mig som tilskuer....når de var sammen... Mon ikk der er mange mænd der ville blive glade tænker jeg.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 14. September, 2017 Borende X skrev, den 11/9/2017 at 15:38: Det lyder som en ny variation. Susanne Legelyst havde, da hun stadig var i branchen, jævnligt veninder med på arbejde. Det var nemmere, end hvis du skulle ud og score i nattelivet. Her var der altid gevinst. Uhh - der dukker fantastiske minder op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 23. September, 2017 Jeg har haft et par stykker kvinder hos mig og en del par:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. September, 2017 Jeg har haft en del par, men aldrig kvinder der kom alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor Skrevet 6. Oktober, 2017 Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder. Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme..... Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder. Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende..... Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt. Tænk hvis min mand opdagede det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Oktober, 2017 Denfrækkehusmor skrev, for 6 timer siden: Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder. Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme..... Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder. Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende..... Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt. Tænk hvis min mand opdagede det Hvorfor skulle han opdage det.. Du kunne jo være hjemme hos en veninde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 11. Oktober, 2017 Denfrækkehusmor skrev, den 7/10/2017 at 00:37: Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder. Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme..... Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder. Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende..... Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt. Tænk hvis min mand opdagede det Kooooom nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg