Massens 71 Skrevet 12. September, 2017 Hej brødre hvem kan i anbefale i Jylland indenfor 30 min kørsel fra E45 fra Vejle til Ålborg, jeg ønsker god mellem til hård massage med min hj og thai med store bryster ? Der kommer tilgengæld en anmeldelse bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 12. September, 2017 Massens skrev, for 16 minutter siden: Hej brødre hvem kan i anbefale i Jylland indenfor 30 min kørsel fra E45 fra Vejle til Ålborg, jeg ønsker god mellem til hård massage med min hj og thai med store bryster ? Der kommer tilgengæld en anmeldelse bagefter Så tror jeg du ska prøve og søge i Vejle der findes åbenbart alle de søde Thaipiger, med de største Bryster, bla. Nok samt mange andre Thaier i byen Vejle Vejle er åbenbart et sted hvor man er til de bedste Thaipiger med de største Bryster? Det er i hvert fald der de er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 13. September, 2017 Og hvem kan så anbefales i Vejle? Meget gerne med link. Det er lidt af en jungle at finde rundt i som begynder i Thaiverdenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg