Guest hansisexy Skrevet 14. September, 2017 Hej Lige kommet hjem efter et besøg hos S. I vejle Dejlig oplevelse god massage Dejlig sex og en god lille snak bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 14. September, 2017 hansisexy skrev, for 6 timer siden: Hej Lige kommet hjem efter et besøg hos S. I vejle Dejlig oplevelse god massage Dejlig sex og en god lille snak bagefter. Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hansisexy Skrevet 15. September, 2017 badboy30 skrev, for 5 timer siden: Link https://annoncelight.dk/showad/221454 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 15. September, 2017 (edited) ja hun er en sand perle i thai verdenen har snart brugt alle mine spare skillinger på det sted og fortryder intet Redigeret 15. September, 2017 af kingo40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trek 6 Skrevet 15. September, 2017 Enig - hun er fantastisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 15. September, 2017 Måske lidt et sidespring. Men yngre, smuk, åleslank pige med mørkt pagehår og mange tatoveringer - bl.a. hendes (rigtige) navn ned langs rygsøjlen. Også tusser på lår og lænd. Ikke meget snakkende, men sød og absolut flest talenter i seancens sidste halvdel Fik aldrig spurgt om navnet. Mødt hos Nara. Nogen der har et bud på, hvem det har været? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 15. September, 2017 snakie skrev, for 42 minutter siden: Måske lidt et sidespring. Men yngre, smuk, åleslank pige med mørkt pagehår og mange tatoveringer - bl.a. hendes (rigtige) navn ned langs rygsøjlen. Også tusser på lår og lænd. Ikke meget snakkende, men sød og absolut flest talenter i seancens sidste halvdel Fik aldrig spurgt om navnet. Mødt hos Nara. Nogen der har et bud på, hvem det har været? Hvis det er hende med tattoo af pistol fortil så mener jeg at det er May 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 15. September, 2017 8000 skrev, for 59 minutter siden: Hvis det er hende med tattoo af pistol fortil så mener jeg at det er May 8000 Tak Jeg bliver sgu' nok nødt til at tage tilbage og tjekke, om det er en pistol. Jeg må have haft mere fokus på andre sider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg