Hop til indhold
JenniferRomantica

Skal, skal ikke.?

Recommended Posts

Nogen gange bliver jeg faktisk rimelig stolt af mig selv og min integritet overfor mig selv og respekt overfor min krop og sjæl.. Og generelt for den her branche.. 

Jeg sad igår på en ekstra lortet vagt.. Jeg sidder meget sjældent på en nul vagt men lige igår var ikke min dag.. Alligevel stod jeg her til morgen med en gæst hvor jeg bare kunne føle det ville blive en dårlig oplevelse.. Han blev ved med at spørge til kys selvom jeg fortalte ham at jeg ikke følte kemien til kys og at kys mest var noget jeg gjorde med gæster jeg kender rigtig godt.. Han spurgte om hvad han skulle smide ekstra for at jeg ville kysse.. Og så ville han have jeg skulle vise ham mine bryster inden han betalte osv.. Jeg brugte nok i hvertfald 10 min derinde hvor efter han alligevel vælger at betale mig for en halv time.. 

Jeg vakler lidt inde på værelset og tænker "jeg har egentlig ikke rigtig lyst til at have besøg af ham her" og samtidig kredser mine tanker omkring den dårlige vagt igår..

Da jeg gå ud med pengene gå jeg direkte hen til telen og giver hende pengene og beder hende sende ham ud.. 

Og nu ligger jeg her, ikke særlig meget rigere på andet end en stoltheds følelse over mig selv og det at jeg overholder mit løfte overfor mig selv om at passe på alle dele af mig og ikke kun kropsligt.. Det faktisk rimelig fedt og 100 gange federe end den smule ussel mammon som en halv havde indbragt.. 

Når men det her er nok bare lidt tankemylder.. Og en opfordring til alle os dejlige damer om at passe på os selv.. Altså hele os.!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt gået:D

selvom du er GP skal du holde din egen selvrespekt højt. 

Jeg vil som kunde 1000 gange hellere have at der bliver sagt nej tak til besøg fremfor lige at smide 2000kr efter en for begge parter dårlig oplevelse.

/

C

Del dette indlæg

Link til indlæg
camfyr5700 skrev, Lige nu:

Godt gået:D

selvom du er GP skal du holde din egen selvrespekt højt. 

Jeg vil som kunde 1000 gange hellere have at der bliver sagt nej tak til besøg fremfor lige at smide 2000kr efter en for begge parter dårlig oplevelse.

/

C

Præcis.!! Jeg synes også kun det er god service at fortælle hvis man selv fornemmer det ikke bliver godt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du tager imod hans penge og beder din telefondame smide ham ud...

Jeg tænker nogen gange er penge bare penge, men din samvittighed er uvurderlig. Du vil få så meget mere selvrespekt, Hvis du vil have sex må du finde en anden døren er der. kort og præcis det kan enhver forstå.

Hellere gode tjente penge end surt tjente penge.

Jeg er ikke spor bedre selv har også lagt penge ud for nogen jeg i virkeligheden ikke vil være sammen med.

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt træk, Jennifer, og det ved du også godt selv. :) 

Skal, skal ikke... Jeg vil mene, at er man i tvivl, så skal man ikke. Tvivlen kommer fra éns mave, og den skal man stole på og følge, også selvom det er træls, at når der så endelig kommer en mand, så er han en klaphat :rolleyes:

Når man nu ved, at der findes mænd, som på 10 sekunder kan få én til at føle sig tryg, charmet, respekteret og begæret, er de andre bare ikke værd at rode rundt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du tager imod hans penge og beder din telefondame smide ham ud...

Jeg tænker nogen gange er penge bare penge, men din samvittighed er uvurderlig. Du vil få så meget mere selvrespekt, Hvis du vil have sex må du finde en anden døren er der. kort og præcis det kan enhver forstå.

Hellere gode tjente penge end surt tjente penge.

Jeg er ikke spor bedre selv har også lagt penge ud for nogen jeg i virkeligheden ikke vil være sammen med.

Arghmen lorte citering.. Hahaha.. Ja jeg bad min tele følge ham ud fordi sådan er proceduren her.. Og jeg slipper for at står med en konflikt der er unødvendig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden:

Godt træk, Jennifer, og det ved du også godt selv. :) 

Skal, skal ikke... Jeg vil mene, at er man i tvivl, så skal man ikke. Tvivlen kommer fra éns mave, og den skal man stole på og følge, også selvom det er træls, at når der så endelig kommer en mand, så er han en klaphat :rolleyes:

Når man nu ved, at der findes mænd, som på 10 sekunder kan få én til at føle sig tryg, charmet, respekteret og begæret, er de andre bare ikke værd at rode rundt med.

Præcis.. Det er nemlig rigtig vigtigt at man siger fra for sin egen skyld.. Og det med at mærke efter.. 

Og ja det er mega træls at den første gæst skal være en man ikke har lyst til at have besøg af men sådan er tingene jo bare en gang i mellem.. Især i den her branche.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @JenniferRomantica jeg forstår bestemt din reaktion. Men når det en dag er mig, der står der ude og banker på, og du helst er fri. Så please sig nej. Ikke ja og så lade telen sige nej.

Men jeg har forståelse for at presset kan være stort ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 24 minutter siden:

Jennifer giver pengene til telefondamen, - så er det hende, der giver ham pengene tilbage og beder ham bakke ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 51 minutter siden:

Kære @JenniferRomantica jeg forstår bestemt din reaktion. Men når det en dag er mig, der står der ude og banker på, og du helst er fri. Så please sig nej. Ikke ja og så lade telen sige nej.

Men jeg har forståelse for at presset kan være stort ..

Normalt når jeg fornemmer at gæsten sagtens kan håndterer et nej og ikke begynder en diskussion så plejer jeg normalt ganske fint selv at kunne følge dem ud men når jeg fornemmer at gæsten kommer til at volde mig problemer hvis jeg selv skal afvise så få jeg min tele til at følge ud.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jennifer!

Bare der var flere som dig. Vi, både jer søde GP'er, og os der besøger jer, burde være lidt mere kritiske! Når man nu kan mærke, at det er synd for begge parter, så har vi vel begge bedst af at annullere aftalen. 

Kys og kram herfra! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 6 timer siden:

Jennifer giver pengene til telefondamen, - så er det hende, der giver ham pengene tilbage og beder ham bakke ud.

Okay jeg troede lige... at det var omvendt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Godt for dig! :D det kan være så svært at sige nej, men det er så vigtigt at gøre det nogle gange, når det bare føles forkert! Kender godt følelsen af at være stolt af sig selv over sådan noget, og hvor er det godt at du tør dele den med os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er læsning som dette der får mig til at besøge kvinder som dig. Det er i grunden ret spændende. For et nej giver mere respekt end et ja. Jeg gider bare ikke automatiske mennesker. Så når du netop skriver dette bliver jeg mere interesseret i at stifte bekendtskab med dig.

Jeg ville bare ønske, at jeg som bruger var lige så standhaftig som dig. Hvis jeg havde gjort lige netop dette hver gang jeg kunne mærke, at dette bare ikke var mig. Ja så havde jeg sikkert ikke haft en profil her inde. At jeg så senere har fundet ud af, at det faktisk også er sjovt at beskrive mine besøg, for andre, er en sidegevinst. 

Jeg tror ikke du kan finde nogen herinde, kunder eller GP'er, der ikke kan se det fornuftige i det du står for. Regner med, at du bliver ved i samme ånd. Held og lykke

Jeg<3eroguide

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke du kan finde nogen herinde, kunder eller GP'er, der ikke kan se det fornuftige i det du står for. Regner med, at du bliver ved i samme ånd. Held og lykke

Jamen det regner jeg da helt bestemt med at gøre.. Altså blive ved i samme ånd sku da.. Hehe.. 

Og mange tak.. Jeg håber du lærer standhaftigheden og få en masse gode oplevelser i den her skøre og fantastiske verden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hver gang jeg besøger en GP frygter jeg et nej. Men 1.000 gange hellere et ærligt nej, end frygten for at pigen føler hun skal gøre vold på sig selv for at være sammen med mig. Jeg ved godt det er pengene der driver værket - det er det også på mit arbejde - men der må være en balance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...