Den Svenske Kok 8 Skrevet 19. September, 2017 Til jer fyre! Er der nogen som intim barberer jer? Og, hvis ja, trimmer I eller barberer I jer helt glatte og, hvordan? Eller vokser I? Personligt, så trimmer jeg mig med en trimmer kun til det formål og så glatbarberer jeg pungen og selve penis. Jeg har hår på brystet og osse lidt på maven, og det vil tage en krig og skulle barbere alt, så derfor trimmer jeg kun. Har prøvet den helt store tur men det tager for meget af min sparsomme tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. September, 2017 Jeg bruger følgende fremgangsmåde 1) Tænder for bruseren 2) Smider alt tøjet 3) hælder benzin ud over de steder hvor håret ønskes fjernet 4) Tænder ild til benzinen 5) Skriger av for satan 6) skynder mig ind under bruseren 7) Forlader bruseniecen når der ikke længere er ild i stadset 8) Ryster mig lidt og sprayer WD-40 på Bagefter føler man sig som en rigtig mand. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. September, 2017 TheVoice skrev, for 7 minutter siden: Jeg bruger følgende fremgangsmåde 1) Tænder for bruseren 2) Smider alt tøjet 3) hælder benzin ud over de steder hvor håret ønskes fjernet 4) Tænder ild til benzinen 5) Skriger av for satan 6) skynder mig ind under bruseren 7) Forlader bruseniecen når der ikke længere er ild i stadset 8) Ryster mig lidt og sprayer WD-40 på Bagefter føler man sig som en rigtig mand. Du slapper vel så meget af som muligt i hele kroppen, så ilden også lige tager røv skægget ?! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. September, 2017 holstebronx skrev, for 5 minutter siden: Du slapper vel så meget af som muligt i hele kroppen, så ilden også lige tager røv skægget ?! Det er ekstra farligt, specielt hvis man er vant til at hygge prutte i badet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. September, 2017 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Det er ekstra farligt, specielt hvis man er vant til at hygge prutte i badet. Ja, så er det inside-out Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. September, 2017 holstebronx skrev, Lige nu: Ja, så er det inside-out Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 19. September, 2017 TheVoice skrev, for 3 timer siden: Bagefter føler man sig som en rigtig mand. Det er også hvad pyromanner siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. September, 2017 gerog skrev, for 50 minutter siden: Det er også hvad pyromanner siger Det nok mere imedens der stadig er ild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 20. September, 2017 TheVoice skrev, for 11 timer siden: Jeg bruger følgende fremgangsmåde 1) Tænder for bruseren 2) Smider alt tøjet 3) hælder benzin ud over de steder hvor håret ønskes fjernet 4) Tænder ild til benzinen 5) Skriger av for satan 6) skynder mig ind under bruseren 7) Forlader bruseniecen når der ikke længere er ild i stadset 8) Ryster mig lidt og sprayer WD-40 på Bagefter føler man sig som en rigtig mand. Det må siges at være en brandgod måde at gøre det på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Svenske Kok 8 Skrevet 20. September, 2017 HØ HØ HØ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Oktober, 2017 Den Svenske Kok skrev, den 19/9/2017 at 18:45: Til jer fyre! Er der nogen som intim barberer jer? Og, hvis ja, trimmer I eller barberer I jer helt glatte og, hvordan? Eller vokser I? Personligt, så trimmer jeg mig med en trimmer kun til det formål og så glatbarberer jeg pungen og selve penis. Jeg har hår på brystet og osse lidt på maven, og det vil tage en krig og skulle barbere alt, så derfor trimmer jeg kun. Har prøvet den helt store tur men det tager for meget af min sparsomme tid. Hvis du har hår på bryst / mave så nøjes for gud skyld med kun at trimme det Det er langt hurtigere og ikke minst så er det ikke så stikkende hvis du en dag ikke lige gider. Har været sammen men flere der var som pindsvin over hele kroppen og det er ikke særlig rart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg