glade_lars 61 Skrevet 20. September, 2017 Nogen der kender denne profil ?? http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3917&lan=en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 21. September, 2017 Er der slet ingen der kan bidrage her ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FISHMAN 76 Skrevet 23. September, 2017 (edited) Jeg nåede at besøge hende. hvilken skønhed! høj slank med en virkelig lækker krop !!! og yderst snaksagelig og "nem at gå til". kan klart anbefales ! Virkede lidt arrogant og kold i tlf, men når man møder hende er hun virkelig rar og får en til at føle sig godt tilpas! Redigeret 23. September, 2017 af FISHMAN 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 25. September, 2017 (edited) Så skulle jeg havde taget chancen. Følte bare det virkede underligt med hotel etc. Er det dig der har anmeldt ham/hende på shemalewiki... ?? Redigeret 25. September, 2017 af glade_lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FISHMAN 76 Skrevet 27. September, 2017 Jeg tøvede også til at starte med, men da udvalget i kbh er så begrænset i år tog jeg chancen. Det var på et hotel på vesterbro og jeg var vist hendes sidste kunde. Nej det er ikke mig der har anmeldt hende derinde endnu, men hvis jeg skulle ville hun nok få 4 stjerner og jeg ville nok besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 28. September, 2017 Er det anonymt på det hotel eller skal man igennem en reception? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg