Sexlover4you 100 Skrevet 22. September, 2017 Hey EG. Jeg tænder meget på urinsex (som modtager) og har en fantasi som jeg håber på at udleve. Mon det er realistisk at finde en GP, som kunne tænke sig at have en som mig "gemt af vejen" under hele sin vagt og så tage mig frem hver gang hun skulle tisse,, så jeg og min mund var hendes personlige urinal ? Håber der er nogle der har nogle gode bud, og/eller der er en eller flere GP'er der skriver Våde tanker Urinelskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. September, 2017 (edited) Tvivler på din fantasi kan udleves på danske lysthuse... ( altså at du bliver gemt af vejen..) men der er piger der har urin (som giver) på menuen.. .....Ihvertfald 10, og 4 på gæstevisit, dejlige piger, som har ydelsen til 900 kr. Men så skal du til Østerbro. http://www.cassiopeiastars.dk/piger.asp?mode=search. PS. Tidsbestilling gør du klogt i, så pigen kan drikke lidt vand.. Redigeret 22. September, 2017 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexlover4you 100 Skrevet 22. September, 2017 Har adskillige gange købt urinsex hos GP'er - men min fantasi er over længere tid / flere gange Men tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 22. September, 2017 Sexlover4you skrev, for 1 time siden: Hey EG. Jeg tænder meget på urinsex (som modtager) og har en fantasi som jeg håber på at udleve. Mon det er realistisk at finde en GP, som kunne tænke sig at have en som mig "gemt af vejen" under hele sin vagt og så tage mig frem hver gang hun skulle tisse,, så jeg og min mund var hendes personlige urinal ? Håber der er nogle der har nogle gode bud, og/eller der er en eller flere GP'er der skriver Våde tanker Urinelskeren Jeg er sikker på at flere af de dominaer du finder i DK vil kunne opfylde din fantasi om at være deres toilet gennem en vagt. Prøv at kontakte dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Modenmand 12 Skrevet 22. September, 2017 der er helt sikkert mange klar til dig slave, jeg tænker mere det bliver kedeligt for dig efter noget tid, bare min mening. ingen tisser hver 5 minut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 22. September, 2017 Modenmand skrev, for 14 minutter siden: der er helt sikkert mange klar til dig slave, jeg tænker mere det bliver kedeligt for dig efter noget tid, bare min mening. ingen tisser hver 5 minut. Jo, hvis han kan finde en der enten er gravid eller har en urinvejsinfektion, så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Modenmand 12 Skrevet 22. September, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden: Jo, hvis han kan finde en der enten er gravid eller har en urinvejsinfektion, så. skriver lige til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg