aalborgaalborg 23 Skrevet 28. September, 2017 Sker der ALDRIG noget event i Aalborg/omegn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. September, 2017 Der har været et par stykker men det er ved at være et par måneder siden desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Guptas law Skrevet 2. Oktober, 2017 Det kan vi vel lave om på. tænker at nogen kan lokkes mod nord hvis opbakningen er der...? Eller en dejlig GP er med på et projekt i det Nordjyske... kom frisk ... GL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 3. Oktober, 2017 Jeg vil også godt med, hvis det er i dagtimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Oktober, 2017 Har været til et par GB tidligere så jeg kunne godt forestille mig at jeg ville være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Guptas law Skrevet 3. Oktober, 2017 Det var så tre og evt aalborgaalborg... behøver der være flere før en dejlig dame melder sig?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 3. Oktober, 2017 Jeg er også frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Guptas law Skrevet 3. Oktober, 2017 Er der så nogen der vil tage teten på at få det sat op? For seth at ikke trukket nogen til at jeg har spurgt. måske rescue51 er manden hvis han kender opbakningen i Nordjylland ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Guptas law Skrevet 4. November, 2017 ... mine herre så er det den 30.11 at vi har fået et frisk bud i det Nordjyske... kom frisk, så skal der nok komme flere. tjek under sexevents Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg