aalborgaalborg 23 Skrevet 28. September, 2017 Hej, Nogen der har erfaringer med hende: https://annoncelight.dk/showad/235086 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A-Kongen 61 Skrevet 28. September, 2017 Lurer lige med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 29. September, 2017 Ja, ganske sød pige, tynd og spinkel som bare fanden, men tænker det hænger sammen med at hun nok har et misbrug.. har mødt hende nogle gange og hun er aldrig rigtig den samme hver gang man møder hende.. sidst jeg mødte hende var hun mega sløv, og det var der det gik op for mig at hun var påvirket.. hold dig væk.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgaalborg 23 Skrevet 30. September, 2017 Tak for svar. De typer er ikke min målgruppe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimaalborg 19 Skrevet 11. Oktober, 2017 PerZ skrev, den 29/9/2017 at 23:14: Ja, ganske sød pige, tynd og spinkel som bare fanden, men tænker det hænger sammen med at hun nok har et misbrug.. har mødt hende nogle gange og hun er aldrig rigtig den samme hver gang man møder hende.. sidst jeg mødte hende var hun mega sløv, og det var der det gik op for mig at hun var påvirket.. hold dig væk.. Enig her. egentlig en sød pige.. Men ja, er os ret sikker på der ligger et misbrug bag.. Desværre.. Så min anbefaling, hjælp pigen og lav IKKE en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 13. Oktober, 2017 Jeg har nu ikke oplevet hende dopet eller noget kun en frisk og meget villig pige! Brugte en time med hende og kan ikke andet en sige hun var sammenhængende og super fræk alle steder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 14. Oktober, 2017 Min oplevelse var også en sød og glad og frisk pige. Jeg fornemmede ikke på nogen måde at hun var påvirket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A-Kongen 61 Skrevet 14. Oktober, 2017 Nogen der har prøvet anal med hende. Hun ser sgu da fræk og lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 17. Oktober, 2017 Ja jeg prøvede hende anal og må sige det var fantastisk at tage hende anal og havde en finger i fissen på hende var helt igennem klasse! Perfekt og dejlig pige som var indlevende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A-Kongen 61 Skrevet 17. Oktober, 2017 Midtjyderne skrev, for 7 timer siden: Ja jeg prøvede hende anal og må sige det var fantastisk at tage hende anal og havde en finger i fissen på hende var helt igennem klasse! Perfekt og dejlig pige som var indlevende! Lyder lækkert. Hun skal helt sikkert besøges i nærmeste fremtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 17. Oktober, 2017 A-Kongen skrev, for 1 time siden: Lyder lækkert. Hun skal helt sikkert besøges i nærmeste fremtid. Så må du da endelig fortælle om din oplevelse tror jeg skal besøge hende igen også snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 18. Oktober, 2017 Jeg har mødt hende en del gange, og jeg er helt sikker på at hun mindst den ene gang var påvirket.. Så vil gerne offentlig undskylde for at kalde det et misbrug, for det kan jeg selvfølgelig ikke nu når jeg kun med sikkerhed ved at det er sket en gang.. men derfor mener jeg stadig at i bør tænke jer om hvis i møder hende påvirket.. så det håber jeg da at i vil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aathai 10 Skrevet 20. Oktober, 2017 Har hun langt eller kort hår? Har set nogle forskellige billeder af hende og det skifter på dem alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg