messi61 183 Skrevet 28. September, 2017 Fik lige tid til et visit hos Fabienne. Nem at få tid hos og overholder tiden. Bliver modtaget med et dejligt smil og ingen generthed. Dejlig pige med dejlig krop, og de dejligste d-bryster... Og de er ægte... Mums. Hun gør alt for at du skal føle dig elsket, holder om dig, kysser dine brystvorter, klasker dig godt på balderne, og lægger sig lige i den stilling som du ønsker. Super blow også. En rigtig dejlig og sød pige som jeg skal besøge igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 28. September, 2017 I får lige et billede... Er desværre kommet til at udgive min anmeldelse to gange. Ved ikke lige hvad der gik galt. Og til dig wayfarer.... Du må lige begrunde din udtalelse. Ved ikke hvor du har det fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 29. September, 2017 Messi61 Svarer hendes billeder til virkeligheden? - hun ser da virkelig lækker ud.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 29. September, 2017 Passer meget godt, men det er nok et par år siden de blev taget. Hun har fået lidt mere på sidebenene men ikke mere end hvad godt er. Hun er en dejlig pige, som jeg håber kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg