Hop til indhold
Konsulen

Kan det virkelig passe?

Recommended Posts

Var forleden sammen med en petit gp og mens vi lå i missionæren, stoppede hun pludselig op, fordi hun var begyndt at bløde. 

Hun påstod, at det var fordi, jeg var for stor til hende. Men kan det virkelig fremkalde en blødning?

Jeg kan forstå, hun måske kunne blive lidt øm, men ligefrem en blødning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konsulen skrev, for 5 minutter siden:

Var forleden sammen med en petit gp og mens vi lå i missionæren, stoppede hun pludselig op, fordi hun var begyndt at bløde. 

Hun påstod, at det var fordi, jeg var for stor til hende. Men kan det virkelig fremkalde en blødning?

Jeg kan forstå, hun måske kunne blive lidt øm, men ligefrem en blødning?

Det kan sagtens passe. Den kan holde til mangt og meget men kan også være skrøbelig. Hvis hun ikke har været våd/smurt nok, kan friktionen blandt andet godt give blødninger.  Størrelsen kan nok også spille ind, uden jeg dog er ekspert i hvordan kvindens underliv fungerer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

Det kan sagtens passe. Den kan holde til mangt og meget men kan også være skrøbelig. Hvis hun ikke har været våd/smurt nok, kan friktionen blandt andet godt give blødninger.  Størrelsen kan nok også spille ind, uden jeg dog er ekspert i hvordan kvindens underliv fungerer ;)

Helt enig.... Dog vil jeg sige hvis det havde været mig.. så ville jeg nok os være lidt øm ell ha ondt... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Sagtens... Jo større du er jo nemmere kommer ting i klemme eller bliver revet med ind, især hvis man ikke er drivende våd, men kan også ske alligevel. Jeg har engang fået revet en af mine små kønslæber kvart af, af en stor og klodset mand der troede man bare kunne placere pikken hvor som helst på fissen og så trykke til "for så ville den da bare selv glide ind" (bare rolig, man heler helt vildt godt dernede og med lidt kyndig lægehjælp er jeg skam helt i orden igen). Mellem gummi, mange mænd, nogle af dem lidt klodsede, og man måske nogle gange ikke helt er våd nok kan man nemt få lidt rifter dernede, og hvis der så efterfølgende kommer en stor gut bliver de rifter strukket og udvidet, nemt til det punkt hvor man decideret begynder at bløde. 

Eller hvis hun har været tæt på den tid på måneden kan du også nemt have presset lidt blod ud af livmoderen med et (tilfældigt, men...) veltilrettelagt stød. 

Ja ja, der kan komme et barn ud af den, men så tynd og sart hud som I mænd har på pikhovedet, har vi altså fra indersiden af de store kønslæber og hele vejen ind. Det er et stort område af meget tynd og sart hud og ting kan nemt blive slidt og flået :/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan også ske for mænd. I mine unge og uerfarne dage oplevede jeg, at der blev slidt hul på huden på glans. Jeg var lige blevet omskåret, så huden var lidt tynd. Både hun og jeg var nervøse og uerfarne, og så var hun ikke nær våd nok. Vi ville begge gerne kneppe, men min ømhed gjorde, at vi stoppede med uforrettet sag. Vi sås et par gange senere, men det gled ligesom ud og vi havde ikke sex sammen mere.

Men, at pigen decideret begynder at bløde, lyder lidt ubehageligt (med mindre det er en mens...nåhja, kan også være ubehagelig).

Så vore bedste legeredskaber kan tåle meget, men er samtidig sarte og ømskindede.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja da - nemt at få en lille blødning, hvis man har sarte slimhinder - eller hvis det er ved at være den tid på måneden - et kraftigt tryk/pres mod livmoderen kan nemt sætte mens igang :)

Så ja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...