Den glade murer 109 Skrevet 2. Oktober, 2017 Er der nogen der har været her? FREDERIKSHAVN ÆGTE SUPERLÆKKER thaimassage tilbydes af dygtig smuk 29-årig thaipige God service. Privat. 52225695 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest100 80 Skrevet 2. Oktober, 2017 Den glade murer skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der har været her? FREDERIKSHAVN ÆGTE SUPERLÆKKER thaimassage tilbydes af dygtig smuk 29-årig thaipige God service. Privat. 52225695 Har prøvet at ringe og skrive uden svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbienordjylland 14 Skrevet 4. Oktober, 2017 Yeps, jeg har været der.. - Dejlig thai massage - ikke noget at klage over der, men pigen er IKKE 29 og har meget svært ved at tro på at nogen af billederne er hende. - Vil tippe hende til at være omkring 40-45 år minimum... Virkelig flot røv, okay patter men sådan lidt småfed. - Arbejder ud fra privat adresse i Frederikshavn 4 ud af 10 for udseende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 5. Oktober, 2017 Hvor finder du billederne henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kocccoo 1 Skrevet 5. Oktober, 2017 Hvordan er hendes krop? Er hun tynd ? Og hvad koster en gang massage , med lidt dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 11. Oktober, 2017 Har været forbi, og kan tilslutte mig Newbie omkring det med god massage og ikke 29 år. Men jeg vil ikke kalde hende småfed, men det afhænger jo af øjnene der ser Jeg tror i øvrigt der var 2 massører samme sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
handy57 1 Skrevet 22. November, 2017 Har været forbi . Udmærket sted, og de er 2. en på 34 og en på 40 og den ældste er absolut at foretrække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 23. November, 2017 Hej Handy Har du lige været forbi eller er det lang tid siden? De reklamere jo hver dag. Der er efterhånden ikke mange Thai steder tilbage i Frederikshavn og Hjørring, eller Vendsyssel i det hele taget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg