jensfun 5 Skrevet 2. Oktober, 2017 Is it possible to call from a number, still anonymous? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. Oktober, 2017 jensfun skrev, for 7 minutter siden: Is it possible to call from a number, still anonymous? Hvis du ringer fra en mobil med registeret navn og nummer, mener jeg du kan skjule det ved at taste #31# inden nummeret. Prøv det evt. af først, så du er sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unggut25 34 Skrevet 2. Oktober, 2017 Skjul nummer fra mobiltelefon: Tast #31# foran telefonnummeret. Skjul nummer fra fastnettelefon: Tast *31* foran telefonnummeret. http://www.telemarkedet.dk/skjul-nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1467 Skrevet 2. Oktober, 2017 jensfun skrev, for 40 minutter siden: Is it possible to call from a number, still anonymous? Så vidt jeg fornemmer er der ikke mange som tager opkald fra anonyme numre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. Oktober, 2017 Madame I skrev, for 4 minutter siden: Så vidt jeg fornemmer er der ikke mange som tager opkald fra anonyme numre Tænkte det samme, men kunne selvfølgelig være han skulle bruge det i anden sammenhæng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1467 Skrevet 2. Oktober, 2017 DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden: Tænkte det samme, men kunne selvfølgelig være han skulle bruge det i anden sammenhæng Ja selvfølgelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensfun 5 Skrevet 2. Oktober, 2017 I mean to call from a real number that is not connected to your own name... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg