kanonkongen 34395 Skrevet 1. December, 2017 kmd skrev, for 14 minutter siden: Det er faktisk Woody Allan citat Lyt med fra 0,25 sek. Det er Groucho Marx citat. God aften derude KK Nå ja skulle jeg tænke på et godt ordsprog så må det være dette. To ting er uendelige: universet og menneskets dumhed; og jeg er ikke sikker på universet – Albert Einstein Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 1. December, 2017 Mænd er fra Mars og kvinder er fra Venus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kmd Skrevet 2. December, 2017 Borende X skrev, for 10 timer siden: Det tror jeg næppe. Marx er kendt for at have sagt, at han ikke kunne drømme om at være medlem af en klub, som ville optage ham. Muligvis har Woody så en generation eller to senere brygget videre på det ja det er nok rigtigt, kan huske det fra wody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest enriko Skrevet 2. December, 2017 " Is that a gun in your pocket, or are you just glad to see me? " Mae West flere blomster her : https://en.wikiquote.org/wiki/Mae_West Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. December, 2017 Mae West var ikke bange for at kalde en "spade" en spade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 2. December, 2017 I kampen om Ryesgade 58 i firserne,husker jeg dette mantra “hellere dø stående end at leve på knæ” Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg