bertbuilder 23 Skrevet 2. Oktober, 2017 Så fik jeg den stor fornøjelse af at være forbi Anny her til morges. Som billederne (de passer!) viser er hun en smuk pige, vel formet og lige som hun skulle være. Hun er lige kommet og skal være her de næste 3 måneder. Annoncelight siger hun er 21, hun siger selv hun er 25, så jeg tror mere på hende Massagen var ret fint. Hun var nemt at snakke med og meget lække https://annoncelight.dk/showad/236395 (iøverigt talt jeg med Thong Thai og A kommer tilbage til DK d.11 oktober) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 147 Skrevet 2. Oktober, 2017 Hvor er vi henne af i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Oktober, 2017 mrboobsnow skrev, for 49 minutter siden: Hvor er vi henne af i byen? Han har skrevet Thong Thai, så mon ikke at det er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bertbuilder 23 Skrevet 3. Oktober, 2017 Nej, hun er hos Top Thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 3. Oktober, 2017 bertbuilder skrev, for 8 timer siden: Nej, hun er hos Top Thai. Hvad er hendes priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bertbuilder 23 Skrevet 3. Oktober, 2017 Standard priser for Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 3. Oktober, 2017 hvad er standard priser i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bertbuilder 23 Skrevet 3. Oktober, 2017 rockett skrev, for 5 timer siden: Silicone? Nej Men, hun vil gerne at de var. Jeg fortalt hende at hun skulle lad være. henrik_klausen skrev, for 3 timer siden: hvad er standard priser i vejle Hun startede ved 1500kr FP, men så kom vi ned på 1000kr FP. Og at få hende nøgne og HJ var 800kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 4. Oktober, 2017 Godt, jeg afskyr silicone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg